Praktyczny marketing miast i regionów
-
Autor: Jacek Pogorzelski
- ISBN: 9788326438318
- EAN: 9788326438318
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 15.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,04złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,04 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia