KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej

74,00 zł 65,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,48 zł

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono "twórcze" rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech

49,90 zł 39,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii.
Okładka książki Marketing w twojej firmie

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i co najważniejsze będziesz wiedział, jak je wykorzystać.Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:regularne prowadzenie bloga firmowego;komunikacja w social mediach;korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;współpraca z influencerami;budowanie marki osobistej;przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysowąi wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.***Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Okładka książki Zarządzanie projektami innowacyjnymi Aplikacje w środowisku PLM

69,90 zł 49,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,48 zł

W książce przedstawiono różne obszary i trendy zarządzania projektami innowacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem ujęć hybrydowego, zwinnego i modułowego. Zaproponowano rozszerzenie tych podejść o zastosowanie odpowiednich technik, metod oraz narzędzi wspomagających zarzadzanie projektami innowacyjnymi. Skuteczność i efektywność wprowadzonych modyfikacji zobrazowano na dziewięciu przykładach praktycznych. W książce zaprezentowano także aspekty złożonego środowiska Product Lifecycle Management (PLM) z jego specyficzną logiką i językiem aplikacji komputerowych w kontekście i na poziomie praktycznych zastosowań w procesach zarządzania projektami. W celu lepszego zrozumienia tych aplikacji omówiono dwa przykłady praktycznych wdrożeń w systemach 3DEXPERIENCE oraz PTC Windchill.
Okładka książki Wspomaganie informacyjne menedżerów produkcji

69,90 zł 45,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,99 zł

Celem książki jest zwiększenie know-how w obszarze wspomagania informacyjnego menedżerów produkcji i pokazanie możliwości i potencjalnych korzyści, jakie wiążą się z zastosowaniem nowoczesnych systemów informatycznych. W nowoczesnym przedsiębiorstwie produkcyjnym, działającym zgodnie z koncepcjami czwartej rewolucji przemysłowej, realizującym paradygmat produkcji zindywidualizowanej, zgodnej z wymaganiami klienta wspomaganie informacyjne powinno dotyczyć przede wszystkim następujących trzech obszarów: 1) zbierania wymagań klientów i przejrzystego ich komunikowania na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 2) efektywnej realizacji procesu projektowania na indywidualne zamówienie klientów, 3) efektywnej realizacji procesu produkcji elastycznej, umożliwiającej wdrożenie strategii masowej kastomizacji. W książce omówiono każdy z tych obszarów, poczynając od podstawowych pojęć, przez szczegółową charakterystykę i przykłady poszczególnych rozwiązań informatycznych, aż do rekomendacji postępowania menedżerów produkcji podejmujących działania w danym obszarze.Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i potencjalnych menedżerów produkcji, także w najmniejszych i średniej wielkości przedsiębiorstwach. Zaprezentowane w niej instrumentarium metod informacyjnego wspomagania produkcji wyrobów zindywidualizowanych, przy odpowiedniej selekcji i dopasowaniu do profilu działalności danego przedsiębiorstwa, może pozwolić na dokonanie jego cyfrowej transformacji w organizację klientocentryczną, działającą zgodnie z założeniami Przemysłu 4.0 i inteligentnej fabryki (ang. smart factory). Ponadto książka może stanowić uzupełnienie treści wykładowych w kształceniu studentów na kierunkach: zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn, informatyka oraz innych, których program obejmuje omawianą problematykę.
Okładka książki Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej

59,90 zł 39,41 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym cyklicznie występują kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a także mogą mieć miejsce zdarzenia ekstremalne, znacząco wpływające na procesy gospodarcze i społeczne.Praca składa się z pięciu rozdziałów.W rozdziale 1 przedstawiono rolę banków jako pośredników finansowych wraz z zarysowaniem zmian, jakie miały miejsce w sektorze bankowym i jego otoczeniu w ostatnich dziesięcioleciach, oraz związanych z tym konsekwencji. Zaprezentowano wybrane uwarunkowania zewnętrzne w działalności banków, w tym prawne aspekty funkcjonowania banków i sprawowania nadzoru nad ich działalnością oraz rolę nowych technologii i relacje z klientami. Dla pełnego obrazu czynników determinujących działalność banków ujęto także wybrane uwarunkowania wewnętrzne, wśród których znalazły się: cele działalności bankowej, organizacja ich działalności oraz ewoluujące modele biznesowe.Rozdział 2 dotyczy sprawozdań finansowych banku jako podstawowego źródła informacji o jego działalności wykorzystywanego w zarządzaniu finansowym. Po przedstawieniu ogólnych zasad ich konstrukcji zaprezentowano zasady ich interpretacji. Ten rodzaj sprawozdań ma znaczenie dla kształtowania relacji z otoczeniem. Kolejnym poruszanym w tym rozdziale zagadnieniem są sprawozdania zarządcze, których zakres i kształt zależą wyłącznie od banku; dla menedżerów są one podstawą do podejmowania decyzji. W odniesieniu do obu typów sprawozdań przedstawiono możliwości wykorzystania nowych technologii.Rozdział 3 jest poświęcony efektywności działalności banków. Przedstawiono w nim różnorodne metody służące do pomiaru i zarządzania efektywnością, ze wskazaniem możliwości ich zastosowania. Punktem wyjścia są najprostsze metody wskaźnikowe. Następnie omówiono popularne metody pomiaru wartości dodanej (SVA, EVA), przedstawiając związane z nimi sposoby wyznaczania kosztu kapitału własnego. Istotną część rozdziału stanowią rozważania poświęcone ocenie efektywności transakcji, która stwarza podstawę do mierzenia dokonań banku w trzech wymiarach: produktów, klientów i jednostek organizacyjnych. Przestawiono także zmiany w sposobie zarządzania efektywnością banku w dobie gospodarki cyfrowej.W rozdziale 4 skoncentrowano się na zarządzaniu ryzykiem bankowym. Po podaniu podstawowych definicji zaprezentowano najczęściej występujące w literaturze klasyfikacje ryzyka bankowego wraz z syntetyczną charakterystyką wyodrębnionych jego rodzajów. Ze względu na to, że dużą rolę w zarządzaniu ryzykiem odgrywają regulacje nadzorcze, zostały one omówione przed metodami pomiaru ryzyka bankowego. Ważne dla zarządzania bankiem i sprawowania nad nim nadzoru są regulacje bazylejskie, którym poświęcono najwięcej uwagi spośród wybranych regulacji nadzorczych. Prezentację metod pomiaru ryzyka bankowego przeprowadzono dwutorowo. Z jednej strony przedstawiono znane od lat metody jego pomiaru (np. credit scoring, wewnętrzne ratingi ryzyka, luka płynności, modele wartości zagrożonej VaR), zaś z drugiej zarysowano możliwości zastosowania technik AI/MLw zarządzaniu ryzykiem.Rozdział 5 dotyczy zarządzania kapitałem bankowym oraz zintegrowanego zarządzania efektywnością, ryzykiem i kapitałem (modele RORAC i RAROC). Jego ważnym elementem jest klasyfikacja kapitałów, które w literaturze są różnie postrzegane. Wyjaśniono sprzeczność interesów pomiędzy bankiem a władzami nadzorczymi: bank chciałby utrzymywać jak najmniej kapitałów ze względu na ich koszt, a władze nadzorcze oczekują ,,bezpiecznego'' ich poziomu. Duży nacisk położono na znaczenie kapitału ekonomicznego. W kwestii zarządzania kapitałem odniesiono się do hierarchizacji ważności poszczególnych rodzajów kapitałów w działalności bankowej i wynikających stąd wniosków dla celów zarządzania.
Okładka książki Angielski w tłumaczeniach. Business cz.3

59,90 zł 38,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

Chcesz swobodnie mówić biznesowym angielskim w pracy lub na uczelni? Zależy Ci na tym, aby posługiwać się wyszukanym słownictwem oraz wyrażeniami używanymi w środowisku biznesowym? Jeśli tak, nasza książka jest właśnie dla Ciebie!Oto trzecia, ostatnia część kursu ""Angielski w tłumaczeniach. Business"", dzięki której rozwiniesz swój biznesowy angielski na poziomie zaawansowanym (C1-C2).Książka zawiera około 1000 najważniejszych słówek i zwrotów z różnych dziedzin biznesu. Dzięki tłumaczeniu zdań z ich użyciem szybko opanujesz niezbędne słownictwo oraz nauczysz się stosować je w kontekście.W niniejszym podręczniku znajdziesz:ponad 800 zdań do przetłumaczenia, pogrupowanych według 35 tematów takich jak: finance, accounting, production, legal issues, logistics i wiele innych,wskazówki, objaśnienia, kolokacje oraz ciekawostki językowe, które wzbogacą Twoją wiedzę,ćwiczenia konwersacyjne na końcu każdego rozdziału, dzięki którym nauczysz się używać słownictwa w praktyce i budować własne wypowiedzi,7-godzinny kurs audio (MP3) z nagraniami wszystkich słówek i zdań umożliwi Ci ćwiczenie wymowy i rozumienia ze słuchu,jasny i przejrzysty układ stron, który zmotywuje Cię do regularnej i skutecznej nauki.Jest to niezbędnik dla kadry zarządzającej, osób pracujących w biznesie oraz studentów. Stanowi doskonałą pomoc również dla tych, którzy samodzielnie podejmują naukę słownictwa biznesowego, przygotowują się do egzaminów, chcą sprawdzić swoją wiedzę lub ćwiczyć płynność mówienia po angielsku.
Okładka książki Pozagiełdowe instrumenty pochodne na rynku wschodzącym

64,90 zł 42,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,70 zł

Oddajemy do rąk Czytelników nowatorską publikację opisującą rynek instrumentów pochodnych z punktu widzenia praktyki zarządzania ryzykiem finansowym. Książka jest przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych oraz dla praktyków rynku i przedstawicieli organów nadzoru, ze szczególnym uwzględnieniem instytucji finansowych, w tym banków. Opracowanie skupia się na instrumentach faktycznie wykorzystywanych w gospodarkach wschodzących, na których gros aktywności odnosi się do rynku walutowego i rynku stopy procentowej. Płynność instrumentów pochodnych na tych rynkach jest dostarczana głównie przez nierezydentów na rynku nieregulowanym. Autor, na podstawie własnych doświadczeń związanych z animowaniem rynku instrumentów pochodnych w walutach krajów Europy Środkowo-Wschodniej, szczegółowo opisuje zmiany, które zachodziły na rynku w ostatnim ćwierćwieczu, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu kryzysu z lat 2007–2009. Kryzys ten zmienił istotnie obowiązujące paradygmaty ekonomiczne i przyczynił się do wdrożenia nowych regulacji, które kształtują współczesny rynek finansowy. Perspektywa animatora sprzyja dogłębnej analizie ryzyka finansowego generowanego przez instrumenty pochodne i prezentacji determinant cenowych opisywanych kontraktów. Książka prezentuje problem wyceny i ryzyka instrumentów pochodnych od strony osoby, która tworzy ceny, a więc jest aktywnym kreatorem trendów, a nie jedynie odbiorcą istniejących produktów. Opisuje też przykłady zastosowania instrumentów pochodnych na rynkach wschodzących, a więc rynkach o ograniczonej płynności z wykorzystaniem rynków pozagiełdowych, o niższym poziomie przejrzystości i, co za tym idzie, znajomości wśród uczestników rynku. Publikacja prezentuje aktualne zjawiska obserwowane na rynku instrumentów pochodnych, który znacznie się zmienił w ciągu ostatniej dekady. Publikacja dofinansowana przez Bank Ochrony Środowiska
Okładka książki Kompetencje personalne i społeczne podr. w.2021

29,40 zł 26,69 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,69 zł

W podręczniku w przystępny sposób wyjaśnione są zagadnienia dotycząceosobowości, rozumienia, odczuwania i motywacji (kompetencje personalne) orazfunkcjonowania człowieka w różnych sytuacjach w społeczeństwie (kompetencjespołeczne). Omówione w nim treści kształtują życiową zaradność ludzi, dlategomoże on być przydatny nie tylko dla uczniów, lecz dla każdego człowieka. Dużązaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami,które przybliżają czytelnikowi omawiane zagadnienia.Podręcznik może byćwykorzystywany w technikach, szkołach branżowych I stopnia i szkołachpolicealnych, kształcących we wszystkich zawodach, a także na kursach iszkoleniach oraz do samokształcenia.
Okładka książki Ład korporacyjny w erze cyfrowej. Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarządu

94,00 zł 74,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,64 zł

Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem.Wyzwania technologiczne, pojawiające się zagrożenia cybernetyczne, zmieniające się przepisy, nieprzewidywalne wydarzenia gospodarcze i społeczne sprawiają, że praca zarządów jest dziś znacznie trudniejsza niż kiedyś. W książce Czytelnik znajdzie zbiór spostrzeżeń, przykładów, schematów i strategii, które mają w założeniu pomagać przetrwać - i rozkwitać - w erze cyfrowej. Autorzy opierając się na różnego rodzaju doświadczeniach i przykładach z ponad 15 000 organizacji pokazują, jak firmy mogą zmienić sposób zarządzania by zarządzać efektywnie.Aby dobrze zarządzać firmą w świecie szybko zmieniających się technologii, niezbędne jest coraz lepsze rozumienie nie tylko obecnego otoczenia, ale także nieuchronności i kompleksowości nadchodzących wyzwań. Książka ta kwestionuje obecne modele nadzoru właścicielskiego, przy okazji inspirując zarządy spółek i ich rady nadzorcze do zmian, a co za tym idzie, lepszego funkcjonowania w cyfrowym świecie.Przemysław Gacek - założyciel i prezes Grupy pracuj plNajbliższe dekady upłyną pod znakiem rewolucji modeli biznesowych i technologii oraz wyzwań klimatycznych. Książka pokazuje, jak firmy z całego świata kształtują modele nadzoru biznesu, aby te rewolucje napędzały ich rozwój, a nie spychały na margines. Solidna dawka inspiracji. Polecam!Paweł Markowski - niezależny członek Rady Nadzorczej Grupy UnibepPowiew świeżego powietrza! Książka ta wykracza poza najczęściej używane słowa wytrychy związane z ładem korporacyjnym. Pokazuje związki pomiędzy technologią i cyfryzacją, składem rady, kulturą organizacyjną a wynikami spółki, wartością dla akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy, a także odpornością spółki na niepewność otoczenia. Kluczem do wzmocnienia tych związków jest różnorodność rady. Różnorodność rady wyzwala kreatywność, zaangażowanie, otwartość na zmiany i trendy, gotowość na konflikt poznawczy i krytyczne myślenie, gwarantując lepszą dynamikę pracy rady, a w efekcie lepsze decyzje podejmowane w spółce. Publikacja jest pełna pouczających i trafnych spostrzeżeń aktywnych członków rad z różnych krajów. Oferuje przekonującą mapę ładu korporacyjnego w erze cyfrowej i zielonej transformacji, wykorzystującą technologie dla radykalnego odnawiania modeli biznesowych, zarządzania ryzykami, w tym ESG, w drodze do zrównoważonego rozwoju spółki. To lektura, której w Polsce brakowało.Dr hab. Agnieszka Słomka-Gołębiowska, prof. SGH
Okładka książki Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego

103,99 zł 83,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,02 zł

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie.W książce omówione są zagadnienia, takie jak:globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku,określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii,wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE,pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności,ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO.Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa.""Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. () Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich.Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk""Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Okładka książki Z listów Bezosa 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu dzięki którym wzrastał Amazon

49,00 zł 37,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,27 zł

W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. W książce znajdziesz: fascynującą historię początków Amazona wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa 14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie i wiele więcej! ...tak TO robią w Amazonie! O autorach Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii. Karen Anderson jest autorką, wydawczynią i specjalistką w zakresie marketingu bezpośredniej reakcji. Współpracowała przy wydawaniu New York Timesa, USA Today oraz licznych bestsellerów.
Okładka książki Zarządzanie produkcją

94,00 zł 79,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,88 zł

Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w zakres przedmiotu, z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć naukowych i tendencji rozwojowych.Największą zaletą, wyróżniającą go na tle innych publikacji z tej dziedziny, jest interdyscyplinarne przedstawienie problematyki zarządzania produkcją, umiejętnie łączące zagadnienia natury organizacyjnej, technicznej (technologicznej i konstrukcyjnej) i ekonomicznej (koszty). Tylko bowiem harmonijny rozwój wszystkich obszarów, będących w sferze zainteresowania zarządzania produkcją, może dać zadowalający efekt.
Okładka książki Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe

49,90 zł 41,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,49 zł

Przedmiot niniejszej pracy stanowi problematyka innowacyjności przedsiębiorstw usługowych. Dynamiczne zmiany systemowe, które zachodzą w krajach wysoko rozwiniętych, przyczyniają się do wzrostu znaczenia przedsiębiorstw usługowych, zatem w nich powinno się upatrywać możliwości rozwoju gospodarczego. Głównym celem dociekań badawczych było opracowanie koncepcji modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego oraz odniesienie go do koncepcji gospodarki opartej na wiedzy. Opracowanie może stanowić punkt wyjścia do kreowania wzorców sprzyjających podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstw usługowych, które zwykle reprezentują niższy poziom innowacyjności, niż przedsiębiorstwa produkcyjne, dla których zestaw wytycznych, głównie związanych z wprowadzaniem nowych technologii, został stosunkowo szeroko opisany w literaturze. Podjęta perspektywa badawcza i konstrukcja opracowania stanowią o oryginalności publikacji, zwłaszcza że tego rodzaju podejście do innowacyjności przedsiębiorstw nie posiada bogatej literatury. Wprawdzie ostatnie dekady obfitują w liczne opracowania na temat innowacji, jednak problematyka jest na tyle istotna, że istnieją znaczące przesłanki do jej pogłębiania.
Okładka książki Anatomia przywództwa charyzmatycznego

34,00 zł 24,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,36 zł

Monografia jednej z 25 najbardziej wpływowych (według „Wall Street Journal”) kobiet Europy zawiera analizę czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka korzystając z własnych doświadczeń zawodowych, w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę naukową, formułuje i uzasadnia dwie koncepcje modelowe i teoretyczne: pierwsza odnosi się do przywództwa w ogóle, a druga do przywództwa charyzmatycznego. Postawione hipotezy poddane są konfrontacji z wybranymi przypadkami przywództwa, powszechnie postrzeganego jako charyzmatyczne: Jana Pawła II, Lecha Wałęsy, Margaret Thatcher i Steve’a Jobsa. ****** The Anatomy of Charismatic Leadership The monograph of one of the twenty five most influential women in Europe (according to The Wall Street Journal) contains the analysis of causative factors of leadership and sources of social perception of the leader’s charisma. The author, using her own professional experience and multi-disciplinary scientific knowledge, provides two model and theoretical conceptions: the first one refers to general leadership, the second one to charismatic leadership. The hypotheses are confronted by selected cases of leadership seen as charismatic: of John Paul II, Lech Wałęsa, Margaret Thatcher and Steve Jobs.
Okładka książki Rebuild

79,00 zł 45,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,46 zł

How we live, buy and sell is changing, and it's changing for good. Rebuild is a vital guide to how we reset post-pandemic and build back better. Retail and brand expert Mary Portas argues that over the past thirty years the business of what we buy has been dominated by the biggest, fastest and cheapest. But those values no longer resonate. We've come to realize that more doesn't equal better. We are all ready to put people and planet before profit. This 'Kindness Economy' is a new value system where in order to thrive businesses must understand the fundamental role they play in the fabric of our lives. Because we don't just want to buy from brands - we want to buy into them. Full of expert insight and invaluable advice, Rebuild is about resetting the dial. It gives businesspeople pause for thought about how to make money, as well as the practical tools to build back post-pandemic. And it speaks to anyone who votes with the pound in their pocket - all of us who, with social progress in mind, want to spend our money differently and better.
Okładka książki Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel

49,00 zł 30,23 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,27 zł

Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast wykorzystać potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci. Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu. W książce opisano koncepcję powershiftu - mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu. Dowiesz się, jak zastosować tę niezwykłą metodę, aby poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swoim życiem. Przekonasz się, że dzięki umiejętności przenoszenia siły - z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą - można skutecznie doprowadzić do transformacji. Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na zawsze pozostałby w sferze marzeń! Dzięki tej książce nauczysz się wykorzystywać: swój wpływ: zaczniesz robić wrażenie i poprawiać swoją reputację umiejętności negocjacyjne: wykształcisz technikę odnoszenia obustronnych zwycięstw relacje międzyludzkie: zadbasz o więzi, rozwiniesz je i utrwalisz Nie ma żadnych ograniczeń. Istnieją tylko okresy stagnacji Bruce Lee O autorach John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą dzisiaj 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest równieża autorem bestsellerów New York Timesa i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku”. Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young. Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma sławnymi osobami, również ze świata wielkiego sportu i biznesu.
Okładka książki Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika

39,90 zł 24,61 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,02 zł

W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie - będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki; wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych. Niestety, w wielu przypadkach rekrutacja oparta na kompetencjach ogranicza się do zadania kandydatowi kilku standardowych pytań, bazujących na informacjach, jakie wymienił on w swoim CV. Jednak pytania w stylu "Dlaczego chce pan/pani u nas pracować?" albo "Gdzie pan/pani widzi się za pięć lat?" to zdecydowanie za mało, by mówić o skutecznej rekrutacji opartej na kompetencjach. Prawda jest taka, że odpowiedzi na tego typu pytania niczego do procesu rekrutowania nie wnoszą. Może poza wzbudzeniem u pytającego sympatii lub antypatii do kandydata. A przecież prywatne odczucia rekrutera nie powinny mieć tu nic do rzeczy. Co zatem powinno stanowić czynniki warunkujące wytypowanie kandydata do pracy? Jak realnie sprawdza się kompetencje i cechy charakteru w trakcie procesu rekrutacyjnego? Czy już podczas rozmowy o pracę można przewidzieć, jak dany kandydat będzie się zachowywał w obliczu trudności, które spotkają go na danym stanowisku? Okazuje się, że tak! Tego wszystkiego dowiesz się z książki Agnieszki Ciećwierz. O autorze Agnieszka Ciećwierz - współzałożycielka firmy Sigmund Polska. Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesach rekrutacji, bilansu kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak również w opracowywaniu procesów HR-owych, w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniu satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: rekrutacja oparta na kompetencjach, constant feedback, zarządzanie pokoleniami w organizacji, sprzedaż i obsługa klienta. Prelegentka i panelistka podczas wydarzeń branżowych. Autorka licznych artykułów w czasopismach branżowych. Prowadzi bloga na temat rozwoju zawodowego i osobistego — www.aciecwierz.pl.
Okładka książki Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku

59,00 zł 44,63 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej – pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli – ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym „stare, dobre czasy” przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć należy między historyczne bajki. Dziś rządzi niepewność i nieprzewidywalność, a kolejne tzw. „czarne łabędzie”, czyli zdarzenia nieprawdopodobne, jak pojawienie się pandemii wywołanej wirusem COVID, wydają się być już tylko kwestią czasu... Jak w tej sytuacji funkcjonować jako lider, osoba odpowiedzialna za dobrostan i rozwój firmy oraz ludzi w owej firmie zatrudnionych? W książce znajdziesz m.in.: 10 sposobów na sprawne przywództwo w świecie VUCA 15 wskazówek dotyczących zarządzania wirtualnymi zespołami 25 zachowań zwycięskich zespołów 60 narzędzi i modeli przydatnych przy podejmowaniu decyzji, kreowaniu wizji przywództwa, samoocenie lidera, rekrutacji, we współpracy w zespole, w zarządzaniu zmianą i budowaniu zwinności w organizacji Moja książka jest efektem wielu poszukiwań w literaturze przedmiotu, przeglądów badań, rozmów z ekspertami i przedstawicielami świata biznesu oraz doświadczeń własnych. Najistotniejszymi czynnikami osiągnięcia długotrwałego sukcesu organizacji w świecie VUCA jest nowoczesne przywództwo, sprzyjająca uczeniu się kultura organizacyjna oraz zwinne zarządzanie zmianą i na tych elementach oparta jest książka. Mam nadzieję, że pomoże ona w lepszym podejmowaniu decyzji oraz przyniesie otuchę w niepewnych czasach. Książka stanowi zbiór wskazówek, ale nie gotowych recept sprawdzających się zawsze i we wszystkich warunkach, gdyż w świecie VUCA nic nie jest „na pewno” i na zawsze. ze wstępu O autorze Agnieszka Piątkowska - międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji, partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysokospecjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, współpracownik Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki. Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej, trener, Dyplomowany Asesor. Aktywna jako doradca kariery i coach wyższej kadry menedżerskiej. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, Bradford University oraz SGH.
Okładka książki Lęk a decyzje menadżerskie

21,00 zł 19,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,07 zł

rzesłanką do analizy tematu lęku w decyzjach menadżerskich było zainteresowanie autora funkcjonowaniem zespołów ludzkich w przedsiębiorstwach i instytucjach. Skuteczność działania wyżej wymienionych podmiotów jest zdeterminowana decyzjami menadżerów.Celem pracy było rozpoznanie źródeł lęku decyzyjnego menadżerów, rozpoznanie kluczowych obszarów wpływających na lęk decyzyjny menadżerów, zbadanie zależności pomiędzy lękiem a decyzjami menadżerskimi oraz zaproponowanie rozwiązań, mających na celu redukcję lęku w podejmowanych decyzjach do odpowiedniego poziomu. Aby zrealizować cel pracy, autor skorzystał z literatury przedmiotu dotyczącej lęku oraz wiedzy na temat decyzji menadżerskich. Dokonano także analizy badań naukowych przeprowadzonych wśród menadżerów z różnych krajów. Jako narzędzia badawcze wykorzystano inwentarz stanu i cechy lęku STAI (ISCL), a także przeprowadzono wywiady.Książka składa się ze wstępu oraz trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale opisany został lęk menadżerów w Polsce i w Chinach. Zaprezentowano koncepcje człowieka jako podmiotu odczuwającego lęk w kulturach zachodniej i chińskiej. Opisano pojęcie lęku, typologię, źródła powstawania oraz mechanizmy redukujące lęk menadżerów. W rozdziale drugim podjęto opis decyzji menadżerskich w zarządzaniu przedsiębiorstwem, analizując działanie menadżera w realizacji funkcji zarządzania. Przedstawiono także proces decydowania oraz rodzaje decyzji menadżerskich, a także informacje uzyskane z wywiadów bezpośrednich z menadżerami przedsiębiorstw w Polsce i w Chinach w zakresie ich radzenia sobie z lękiem decyzyjnym. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań lęku jako stanu i lęku jako cechy menadżerów polskich i chińskich, przeprowadza dyskusję wyników oraz prezentuje propozycję działań, mających na celu redukcję lęku decyzyjnego do właściwego poziomu oraz rezultaty możliwe do osiągnięcia.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj