KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

42,31 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

45,86 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,55 zł

45,86 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,48 zł

42,31 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51 zł

38,79 zł
54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł

38,79 zł
54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł

45,86 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93 zł

43,84 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł

42,31 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51 zł

33,84 zł
47,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł

40,46 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,31 zł

50,74 zł
75,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,03 zł
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi w Polsce Ewolucja i współczesność

69,00 zł 64,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,05 zł

Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych. W książce omówiono m.in.: dorobek badawczy i osiągnięcia ośrodków naukowych zajmujących się ZZL w latach 2007-2020; tożsamość naukową tej dziedziny oraz kluczowe dylematy metodyczne w badaniach; wpływ nowych technologii oraz zmiennego środowiska pracy na zarządzanie kadrami; rekomendowane kompetencje przyszłości.Autorami książki są specjaliści reprezentujący największe ośrodki akademickie w Polsce - Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Gdańsk, Katowice, Toruń, Szczecin, Lublin. Mają oni bogate doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych, kształceniu oraz doradztwie w zakresie ZZL. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla badaczy omawianej problematyki, jak i studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Szczególnie polecana jest przedsiębiorcom, menedżerom i pracownikom odpowiedzialnym za rozwój personelu jako zestaw dobrych praktyk i wskazówek do dalszego rozwoju.
Okładka książki Różne oblicza dyskryminacji w zatrudnieniu

149,00 zł 106,76 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,22 zł

Stan prawny: 1 lipca 2021 r. Zasada niedyskryminacji jest jednym z najbardziej aktualnych tematów w prawie pracy w skali globalnej. Celem książki jest ukazanie problematyki dyskryminacji w zatrudnieniu w sposób wielopłaszczyznowy, z uwzględnieniem standardów prawa polskiego, unijnego i międzynarodowego. Monografia oferuje dogłębną analizę dyskryminacji nie tylko z teoretycznego, lecz także praktycznego punktu widzenia, z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Jako jedyna pozycja na rynku, obejmuje gruntowne omówienie kryteriów dyskryminacyjnych, także tych pozakodeksowych. Autorzy poruszają szereg zagadnień praktycznych, w tym kwestie odpowiedzialności odszkodowawczej za naruszenie zasady niedyskryminacji w zatrudnieniu, zasady równości w prawie ubezpieczeń społecznych oraz ciężaru dowodu w sprawach z zakresu dyskryminacji w zatrudnieniu. Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków, przedsiębiorców zatrudniających pracowników, menedżerów, pracowników działów zasobów ludzkich oraz pracowników naukowych i studentów na kierunkach: prawo, administracja, kadry i płace.
Okładka książki Nowa rzeczywistość Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

49,00 zł 35,11 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł

W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak - w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej - zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości; jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym; w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników; jak kierować ,,wirtualnymi"" zespołami; jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL. Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
Okładka książki Logistyka zwrotna produktów niepełnowartościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami produkcyjnymi

45,99 zł 37,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,41 zł

W obecnych realiach gospodarczych sposób zarządzania przedsiębiorstwami, uwzględniający zagadnienia zrównoważonego rozwoju, procesu globalizacji, zmiany podstaw społecznych i dynamiczny rozwój rynków, ulega ciągłym przeobrażeniom. Stąd też kluczową kwestią jest poszukiwanie, wybieranie i stosowanie najbardziej innowacyjnych narzędzi oraz sposobów umożliwiających dostosowanie zarządzania przedsiębiorstwami do tych warunków. Przedsiębiorstwa produkcyjne, szczególnie podatne i wrażliwe na zmiany w gospodarce, skłoniły się zatem w ostatnich latach ku koncepcji logistyki zwrotnej, której procesy istotnie wspomagają zarządzanie przepływami produktów niepełnowartościowych, realizując jednocześnie cele tych przedsiębiorstw w aspektach: ekonomicznym, ekologicznym oraz społecznym. W monografii zaprezentowano miejsce i znaczenie procesów logistyki zwrotnej w obszarze zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wskazano, że to rozwój rynków oraz propagowanie koncepcji zrównoważonego rozwoju kreuje potrzebę tworzenia i wdrażania do zarządzania przedsiębiorstwami nowoczesnych rozwiązań, jakimi są procesy logistyki zwrotnej.
Okładka książki Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

54,90 zł 43,18 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem. Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program.
Okładka książki Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony

49,90 zł 39,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces: zaprojektowali specjalny mechanizm, który pompuje tusz do stalówki w środowisku pozbawionym grawitacji. „To naprawdę sprytne – mówi Rosjanin. – Rzeczywiście świetnie to obmyśliliście. My po prostu używamy ołówków”. O tym właśnie jest ta książka - o marnotrawieniu pieniędzy na gigantyczną skalę na bezsensowne projekty. Żaden kraj, żadna organizacja, żadna firma nie są wolne od takich nieudanych inwestycji. Praktyki i procesy związane ze złymi decyzjami zakupowymi widać zarówno wtedy, gdy w KFC – ku przerażeniu klientów firmy – zabraknie mięsa z kurczaków albo gdy firma taka jak Skanska wypłaca olbrzymie kwoty oszustom na podstawie złych faktur, jak i wtedy, kiedy władze Kenii wydają 35 milionów dolarów na kilkanaście kilometrów ogrodzenia z siatki. Peter Smith, specjalista mający za sobą 35-letnie doświadczenie w zakresie zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, stworzył wciągającą opowieść o największych błędach oraz oszustwach związanych z zakupami dóbr i usług, które przydarzyły się zarówno nowicjuszom, jak i ekspertom z całego świata. Zebrał w niej ważne lekcje na temat tego, jak nie zarządzać firmą, a także praktyczne wskazówki, jak uniknąć kompromitujących błędów, zminimalizować straty i podejmować dobre strategiczne decyzje *** Mnóstwo faktów, a także zabawnych i praktycznych anegdot. Ta książka to prawdziwe objawienie! […] Opisuje liczne kosztowne katastrofy! Jeśli tej książki nie przeczytasz, sam możesz zostać taką katastrofą dotknięty! dr Richard Russil, autor i trener Ograniczenia związane z Covid-19 pokazały, jak ważne są globalne łańcuchy dostaw oraz jakie trudności powoduje sytuacja, w których wszyscy chcą kupić to samo w tym samym czasie. Książka Petera pokazuje, gdzie może dojść do zakupowych katastrof i jak można ich uniknąć. Gdyby ukazała się przed wybuchem pandemii, pewnie niektórych związanych z nią koszmarnych wpadek można by uniknąć. Lektura obowiązkowa dla przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego. generał porucznik sir Andrew Gregory, kontroler, SSAFA Znakomita okazja, by uczyć się na cudzych błędach zamiast na własnych. Na podstawie świetnie przygotowanych i omówionych przykładów Peter pokazuje początkującym oraz doświadczonym fachowcom, w jaki sposób mogą uniknąć tych samych błędów. Gorąco polecam tę książkę każdemu, kto ma jakikolwiek kontakt z wydawaniem pieniędzy w imieniu organizacji. Garry Mansell, były menedżer ds. zakupów w Coupa Software Peter Smith zawarł tu bogactwo przykładów korupcji, ale i niezamierzonych acz kosztownych błędów popełnianych przez ludzi biznesu. Na zakupy dóbr i usług organizacje wydają biliony dolarów, więc to lektura obowiązkowa dla wszystkich członków kierownictwa, którzy za ten proces odpowiadają lub go nadzorują. Raj Sharma, założyciel i prezes Public Spend Forum *** Peter Smith ma ponad 35-letnie doświadczenie w realizacji procesów nabywczych i zarządzaniu łańcuchem dostaw, jest również konsultantem, analitykiem i autorem książek o tej tematyce. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora zarządzającego w Procurement Excellence Ltd, czołowej firmie konsultingowej. Jest uznawany za jednego z najlepszych brytyjskich ekspertów w zakresie poprawy wyników organizacji w sektorze publicznym i prywatnym poprzez usprawnienia w procesie nabywczym. Wykształcenie matematyczne odebrał na Cambridge University, jest również byłym przewodniczącym i obecnym członkiem Chartered Institute of Procurement and Supply. Jego pierwsza książka, Buying Professional Services, ukazała się w 2010 roku nakładem wydawnictwa Profile.
Okładka książki Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne..

49,90 zł 35,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,19 zł

WSZYSTKIE TAJEMNICE NAJPOTĘŻNIEJSZEJ ŚWIATOWEJ KORPORACJI! Najbardziej aktualna, wnikliwa i rzetelna książka o największym biznesie świata, bez którego nie wyobrażamy już sobie codziennego życia, i jego kontrowersyjnym założycielu − Jeffie Bezosie. Oto opowieść o tym, jak największa na świecie firma, będąca tytanem technologii, objęła swoim zasięgiem nie tylko globalny handel, ale także Waszyngton, Hollywood, przestrzeń kosmiczną i ludzkie umysły. Amazon jest wszędzie! Po niecałych trzydziestu latach od momentu założenia, Amazon to już nie tylko sklep, w którym kupisz wszystko − to biznesowy gigant, który całkowicie zdominował i zrewolucjonizował światową branżę e-commerce, wdarł się do branży rozrywkowej i medialnej, zaoferował najszerszy możliwy wybór towarów, najwyższej jakości usługi i innowacyjne technologie. I wciąż nie ustaje w poszukiwaniu nowych dróg rozwoju i ekspansji. W tej książce znajdziecie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Amazonie, m.in.: Tajniki funkcjonowania firmy i mechanizmy pracy w Amazonie. Sylwetkę Jeffa Bezosa – wizjonera, geniusza, innowatora, bezwzględnego CEO, jednego z najbardziej podziwianych i nienawidzonych ludzi na świecie. Największe przedsięwzięcia – szczegółowo opisane od pomysłu do realizacji. Koszmarne pomyłki, tragiczne błędy, wielkie triumfy. Ekspansję rynkową, medialną i… pozaziemską. Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na rekina sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się już na niemal wszystkie branże. Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce „Wszechmocny Amazon…” Brad Stone z właściwą sobie przenikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki. Stone przygląda się także metamorfozie samego Jeffa Bezosa − który zaczynał jako technologiczny geek, całkowicie pochłonięty budowaniem Amazona − w zdyscyplinowanego miliardera o globalnych ambicjach, który żelazną ręką rządził Amazonem, nawet gdy jego życie prywatne stało się pożywką dla tabloidów. „Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium” to pozbawiony upiększeń portret ambitnego, kontrowersyjnego człowieka, wpływającego na losy świata, i potężnej firmy, bez której nie wyobrażamy już sobie codziennego życia.
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

59,00 zł 36,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,55 zł

Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj do książkiWydawnictwo:OnepressOcena:Bądź pierwszym, który oceni tę książkęStron:296Druk:oprawa miękkafacebook sharing buttonmessenger sharing buttontwitter sharing buttonpinterest sharing buttonemail sharing buttonwhatsapp sharing buttonKsiążka59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaEbook59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPrzenieś na półkęPowiadom o dostępności audiobookaOpis książkiSzczegóły książkiSpis treściOpis książkiCzytaj fragmentHandlowanie na Facebooku? To działa!Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny ""miejski ryneczek"", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu ""stoisk"" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.Jesteś na to gotów?
Okładka książki Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy

104,00 zł 89,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,08 zł

Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy to publikacja w interdyscyplinarnym duchu łącząca nauki medyczne, nauki o zdrowiu i nauki o zarządzaniu. Zespół specjalistów z tych dziedzin wypracował zbiór spójnych, konkretnych i gotowych do wdrożenia zaleceń, które w praktyczny sposób przekładają się na zapewnienie pracownikom należytej ochrony zdrowia. Lepszy stan zdrowia pracowników pozwala z kolei uzyskać najwyższą efektywność pracy w każdej organizacji, zarówno publicznej, jak prywatnej. Książka ma charakter kompendium, w którym kompleksowo, krok po kroku, w innowacyjny sposób przedstawiono możliwości zastosowania współczesnej wiedzy z zakresu medycyny i ochrony zdrowia w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Do zespołu autorskiego zaproszono lekarzy, specjalistów zdrowia publicznego, specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi i prawników. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: zarządzanie kapitałem ludzkim, inwestycje w zdrowie pracownika i wynikające z tego korzyści dla pracodawcy, systemy wynagradzania pracowników wraz z omówieniem strategii zdrowotnej przedsiębiorstwa, zmiany demograficzne wpływające na stan zdrowia populacji, co pozwala zrozumieć, jak przekształcają się potrzeby zdrowotne osób aktywnych zawodowo, główne problemy zdrowotne w poszczególnych typach organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem czynników ryzyka powodujących najwięcej zgonów i niepełnosprawności, rola medycyny pracy, medycyny środowiskowej i medycyny stylu życia w organizacjach, normy prawne określające obowiązki pracodawcy w zakresie dbania o zdrowie pracownika. Monografia jest adresowana do menedżerów, działów HR i BHP przedsiębiorstw, jak również specjalistów zdrowia publicznego. Ze względu na walory edukacyjne będzie także interesująca dla studentów kierunków medycznych (zdrowie publiczne) i ekonomicznych (zarządzanie). „Niniejsza publikacja w mojej ocenie jest pierwszą tego typu publikacją na rynku, wskazującą na możliwość wdrożenia najnowszych osiągnięć nauk o zdrowiu w naukach o zarządzaniu. Jestem przekonany, że publikacja Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy znajdzie szerokie grono odbiorców wśród reprezentantów środowiska medycznego, […] aktywnych zawodowo przedsiębiorców oraz specjalistów HR”. Fragment recenzji prof. dr. hab. n. med. Alfreda Owoca
Okładka książki Radical Candor

60,00 zł 31,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,20 zł

Featuring a new preface, afterword and Radically Candid Performance Review Bonus Chapter, the fully revised & updated edition of Radical Candor is packed with even more guidance to help you improve your relationships at work. 'Reading Radical Candor will help you build, lead, and inspire teams to do the best work of their lives.' – Sheryl Sandberg, author of Lean In. If you don't have anything nice to say then don't say anything at all . . . right? While this advice may work for home life, as Kim Scott has seen first hand, it is a disaster when adopted by managers in the work place. Scott earned her stripes as a highly successful manager at Google before moving to Apple where she developed a class on optimal management. Radical Candor draws directly on her experiences at these cutting edge companies to reveal a new approach to effective management that delivers huge success by inspiring teams to work better together by embracing fierce conversations. Radical Candor is the sweet spot between managers who are obnoxiously aggressive on the one side and ruinously empathetic on the other. It is about providing guidance, which involves a mix of praise as well as criticism – delivered to produce better results and help your employees develop their skills and increase success. Great bosses have a strong relationship with their employees, and Scott has identified three simple principles for building better relationships with your employees: make it personal, get stuff done, and understand why it matters. Radical Candor offers a guide to those bewildered or exhausted by management, written for bosses and those who manage bosses. Drawing on years of first-hand experience, and distilled clearly to give practical advice to the reader, Radical Candor shows you how to be successful while retaining your integrity and humanity. Radical Candor is the perfect handbook for those who are looking to find meaning in their job and create an environment where people love both their work and their colleagues, and are motivated to strive to ever greater success.
Okładka książki Zarządzanie talentami. Koncepcje, modele i praktyki

44,10 zł 31,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,99 zł

Wartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia przez Autorkę tematyki o istotnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej strony zarządzanie talentami jest koncepcją wciąż młodą, co oznacza, że nadal istnieje potrzeba wzmocnienia konceptualizacji i operacjonalizacji tego zjawiska. Z drugiej strony wyjaśnianie zarządzania talentami ma bardzo duże znaczenie dla praktyki zarządzania, szczególnie w sytuacji doświadczanych obecnie zmian na rynku pracy (takich jak zmiany generacyjne i kształtowanie się rynku pracownika).prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w ToruniuProblematyka monografii jest istotna, interesująca i aktualna. Jak wynika z publikacji naukowych i raportów, zarządzanie talentami stanowi jedną z najistotniejszych kwestii w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Książka Magdaleny M. Stuss ma wiele walorów: prezentuje autorskie opracowania, wnioski i rekomendacje, powstała w wyniku metodycznych działań, zawiera odniesienie do istniejącego stanu wiedzy (powołano się w niej na obszerną literaturę polsko- i anglojęzyczną, przedstawiono materiał badawczy będący wynikiem kilkuetapowych prac). W związku z tym można ją uznać za ważny głos w dyskusji dotyczącej zarządzania talentami.dr hab. Joanna Cewińska, prof. UŁ, Uniwersytet ŁódzkiDr Magdalena M. Stuss adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jej zainteresowania koncentrują się na współczesnym zarządzaniu ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach. Pracuje naukowo i bierze udział w projektach badawczych, czego rezultatem jest kilkadziesiąt prac, zarówno monografii, jak i artykułów opublikowanych w Polsce i na świecie.
Okładka książki Organizacyjne zdolności kadrowania

74,00 zł 49,61 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,89 zł

Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. framing). Publikacja prezentuje tytułowe zdolności z perspektywy procesu tworzenia sensu, integrując dorobek teorii organizacji i zarządzania, zarządzania strategicznego i kognitywistyki. Dzięki temu oferuje czytelnikowi unikalny punkt wyjścia do refleksji nad teorią i praktyką zarządzania. Badacze oraz doktoranci w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości znajdą w książce m.in. unikalne podejście metodologiczne, oryginalną koncepcję zdolności kadrowania eksploracyjnego i eksploatacyjnego oraz opartą na niej typologię stylów kadrowania. Z kolei czytelnik zainteresowany praktycznymi aspektami zarządzania znajdzie opis przykładowych możliwości zastosowania koncepcji zdolności kadrowania oraz wskazówki do przemyślenia własnej praktyki zarządczej. Refleksja ta pozwoli lepiej usystematyzować instrumentarium menedżerskie na poziomie organizacji i ocenić je pod kątem równowagi między kadrowaniem eksploracyjnym a eksploatacyjnym.
Okładka książki Problemy racjonalizacji kosztów w działalności o trudnych do zmierzenia efektach

29,40 zł 21,06 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,48 zł

Recenzowana monografia stanowi efekt wieloletnich zainteresowań i badań prowadzonych przez Autorkę pracy dotyczących zakresu zastosowań oraz doskonalenia metod analizy, planowania i kontroli w jednostkach sądownictwa powszechnego w Polsce. Ten niezwykle istotny obszar zainteresowań badawczych zaowocował powstaniem pracy syntetyzującej ważne i wymagające badań problemy na styku ekonomii, w tym istoty racjonalizacji działalności, rachunkowości i rachunku kosztów, a także funkcjonowania systemu sądownictwa i oceny gospodarowania w podmiotach tego systemu. Tym, co zasługuje na podkreślenie, jest umiejętność dostrzeżenia i nadania szerszego kontekstu prezentowanej tematyce. Kategoria: działalność o trudnych do zmierzenia efektach pozycjonuje rozważania Autorki w bardziej uniwersalnym kontekście, wskazuje na szerszy potencjał rozważań i wniosków formułowanych w pracy. Autorka bardzo słusznie postrzega problematykę racjonalizacji kosztów nie tylko jako wyzwanie aplikacyjne, a także jako inspirujący temat do dyskusji naukowych. Przypadek sądów powszechnych stał się dla niej nie tylko inspiracją czy ilustracją, ale polem do badań aplikacyjnych i projektowania propozycji doskonalenia istniejącego w praktyce systemu rachunku kosztów.Z recenzji dr hab. inż. Aliny Kozarkiewicz, prof. AGH
Okładka książki Big data w zarządzaniu

69,90 zł 47,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,58 zł

Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.
Okładka książki Logistyka w zarządzaniu strategicznym

49,90 zł 33,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40 zł

Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
Okładka książki Lean Management na publicznych uczelniach akademickich

59,90 zł 45,06 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł

Badania nad szkolnictwem wyższym w Europie są realizowane od wielu dekad. Także na gruncie polskim w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących wiedzę w zakresie badań nad szkolnictwem wyższym. Głównym celem prezentowanej monografii jest przeprowadzenie oceny wykorzystania założeń koncepcji Lean Management oraz jej instrumentów na publicznych uczelniach akademickich w Polsce oraz wskazanie dalszych możliwości jej implementacji. Zainteresowanie tematyką koncepcji doskonalenia, w tym Lean Management jako obszarem badawczym w ramach szkolnictwa wyższego i zarządzania uczelnią wzrosło wraz z powstaniem koncepcji New Public Management (NPM). Koncepcja NPM podkreślała nastawienie administracji na skuteczność działania, ekonomiczną wydajność, jakość oraz wyniki.Na strukturę monografii składa się pięć rozdziałów teoretyczno-poznawczo-empirycznych. Dwa pierwsze rozdziały tworzą część teoretyczno-poznawczą monografii, trzy kolejne składają się na część empiryczną. Badania zrealizowano z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. W konkluzji autor monografii przedstawił wkład zrealizowanych badań w rozwój dyscypliny naukowej nauki o zarządzaniu i jakości oraz rekomendacje dla zarządzających uczelniami w zakresie podjętej tematyki.
Okładka książki Jak wypromować własną grę w Internecie

56,00 zł 33,81 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,47 zł

Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry oraz jej widoczność w sklepie Steam. Kierowana jest do osób, które chcą posiąść wiedzę na temat tego jak promować swoją grę, przy niemalże zerowym budżecie. Dzięki tej książce zyskasz gotowe rozwiązania marketingowe, które można wcielić w życie i być pewnym, że zyskamy oczekiwane zasięgi wśród potencjalnych klientów. Jako początkujący, nie będziesz skazany na szukanie po omacku i testowanie na własnej skórze różnych rozwiązań. Wszystko masz podane niemalże na tacy, wraz z efektami jakie to przyniosło i komentarzem dlaczego tak się stało, a nie inaczej. Ucz się na błędach – ale nie na swoich! Ta książka Ci to umożliwi. Ireneusz Kołodziejczyk – Od wielu lat aktywnie zgłębia tajniki wiedzy game developingu i wszystkiego co oscyluje wokół niego. Jest członkom grup develoeprskich na Facebooku, dał się poznać jako autor czterech publikacji traktujących o świecie tworzenia gier. Jako niezależny twórca, stworzył i wydał w roku 2020 grę platformową „Mistaker”. Udzielał się na blogu Marka Winiarskiego (mWin.p)l) i był prelegentem na Gamedev starter pack organizowanym w Łodzi. Wystąpił gościnnie w książce Patryka Polewiaka, „Tworzyć Gry”, jako osoba udzielająca rad na temat startowania w świat game devu. Ostatnio otwarł własne studio developerskie w którym jako producent ma całkowitą kontrolę nad tym jak będzie wyglądać każda następna gra.
Okładka książki Surrounded by Bad Bosses and Lazy employees
nowość

75,00 zł 50,74 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,03 zł

Surrounded by idiots at work? Fed up with a bad boss or lazy colleagues? Thomas Erikson, author of the runaway international bestseller Surrounded by Idiots, will help you handle them and get things done, the right way Why is good leadership so rare? Everyone has to manage up to some extent but frankly some bosses are worse than others. If you're being driven crazy by a micro-manager, frequently drown under your boss's unreasonable expectations or struggle with being handed out responsibilities but no authority international behavioural expert Thomas Erikson is here to help. Drawing on the simple four-colour system that made Surrounded by Idiots a global bestseller, Erikson shows how understanding your boss's behavioural tendencies as well as your own will lead to a more harmonious and productive workplace. He also sets out what characterises an exemplary leader type and how you can adapt your behaviour to model it. Because there are two sides to every coin, Erikson also looks at employees themselves and why some colleagues frequently underachieve and what you can do to change this. Written with Erikson's signature humour and warmth, Surrounded by Bad Bosses (and Lazy Employees) will help you deal with the most hopeless managers and employees you can imagine - and keep you entertained along the way.
Okładka książki Wytyczne w zakresie cen transferowych..

129,00 zł 119,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,75 zł

Z uwagi na brak dostępu do danych porównawczych, właściwa wycena transakcji finansowych często jest problematyczna i w konsekwencji może powodować ryzyko sporu z organem podatkowym.Autorki zawarły w publikacji praktyczne wskazówki, które stanowią nieodzowną pomoc w ustalaniu cen transferowych z zachowaniem zasady rynkowości. W publikacji przedstawiono istotne aspekty analizy transakcji finansowych zawieranych pomiędzy podmiotami powiązanymi. W szczególności, omówiono takie zagadnienia jak:o metody ustalenia rynkowego poziomu oprocentowania pożyczek wewnątrzgrupowych,o ratingi kredytowe i ich wpływ na cenę transakcji finansowej,o określanie ceny rynkowej w transakcji typu cash pooling,o transakcje poręczenia finansowego,o usługi ubezpieczenia wewnątrzgrupowego i reasekuracji.Autorki, opierając się na Wytycznych OECD w zakresie cen transferowych z 2020 r., zaprezentowały najważniejsze kwestie poruszane w tym dokumencie, jak również przybliżyły inne istotne aspekty związane z zawieraniem transakcji finansowych przez podmioty powiązane, wynikające z polskich regulacji o cenach transferowych oraz praktycznych doświadczeń.
Okładka książki Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

104,00 zł 81,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,64 zł

Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzie dla ciebie punktem odniesienia. Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców nowe wydanie przełomowego dzieła „Przywództwo wyższego stopnia”, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywódców. W nowym wydaniu znalazły się porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także wskazówki z zakresu budowania kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze. Przeczytaj, jak: przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i stworzyć fascynującą wizję, dbać o klientów, zapewniać im doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów, stworzyć efektywne zespoły i wydobywać ich niewiarygodny potencjał, oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru.
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

31,39 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Okładka książki Prawo LOLA

26,93 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

53,71 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,71 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj