KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Playing to Win

Playing to Win

How Strategy Really Works

  • ISBN: 9781422187395
  • EAN: 9781422187395
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Harvard Business Review
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: angielski
  • Liczba stron: 272
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 108,47
     zł
    Cena detaliczna:  134,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,47
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
This is A.G. Lafley's guidebook. Shouldn't it be yours as well? Winning CEO A.G. Lafley is now back at the helm of consumer goods giant Procter & Gamble. If you want to know the strategy he'll use to restore P&G to its former dominance--read this book. "Playing to Win," a noted "Wall Street Journal" and "Washington Post" bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G's sales, quadruple its profits, and increase its market value by more than $100 billion when Lafley was first CEO (he led the company from 2000 to 2009). The book shows leaders in any type of organization how to guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success--where to play and how to win. The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach--and then making the right choices to support it--makes the difference between just playing the game and actually winning. Let this book serve as your playbook for winning.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj