Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
-
Autor: Orfin-Tomaszewska Katarzyna
- ISBN: 9788379720859
- EAN: 9788379720859
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Format: 17.0x23.7
- Język: polski
- Liczba stron: 233
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,01złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,01 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne
jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk
akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą
w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny
przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także
regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego