Podstawy Marketingu DIFIN
-
Autor: Aldona Nowacka Robert Nowacki
- ISBN: 8372514593
- EAN: 9788372514592
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
22,67złCena detaliczna: 28,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej,słowniczek pojęć marketingowychKorzystając z książek edukacyjnych naszego wydawnictwa, każdy nauczyciel i uczeń otrzymuje hasło do Kodowanych Serwisów Tematycznych, skąd można wydrukować programy nauczania, materiały źródłowe, plany wynikowe, scenariusze lekcji, biznes plany, plany marketingowe. itp.