Podstawy marketingu
-
Autor: Czubała Anna
- ISBN: 978-83-208-2037-9
- EAN: 9788320820379
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 294
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,69złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.