
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych...
-
Autor: Wierzejska Joanna
- ISBN: 9788322790984
- EAN: 9788322790984
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 324
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
34,33złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33 zł
x
Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych.
Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka
Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka