Plan marketingowy
-
Autor: Wood Burk Marian
- ISBN: 9788320817072
- EAN: 9788320817072
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 260
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
46,10złCena detaliczna: 60,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,10 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.