Plan marketingowy na jednej stronie Nowi klienci większe dochody i firma jedna na milion!
Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Autor: Dib Allan
- ISBN: 9788328348882
- EAN: 9788328348882
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Helion
- Format: 205x145mm
- Język: polski
- Seria: N/D
- Liczba stron: 248
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,34złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
O autorze
Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął wiele przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Obecnie z wielką pasją pomaga firmom odnajdywać nowe ścieżki szybkiego rozwoju i ekspansji. Jest wyjątkowo ceniony jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.