Pięć najważniejszych pytań
- ISBN: 9788326445262
- EAN: 9788326445262
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14x20,1 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 116
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,67złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,67 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?