KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Perswazja i manipulacja w komunikacji

Perswazja i manipulacja w komunikacji

Wybrane zagadnienia

  • ISBN: 9788381428408
  • EAN: 9788381428408
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 232
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 32,22
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,22
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Komponowanie i interpretowanie komunikatów Różne realizacje zamiaru pragmatycznego Kod werbalny i niewerbalny Wypowiedź jako działanie. Akty mowy Akty mowy w tekście Skuteczność aktów mowy w komunikacji Przegląd terminów: nakłanianie, perswazja, propaganda, agitacja, manipulacja, stymulacja Orientacje w teorii perswazji Struktura działań perswazyjnych Skuteczność perswazji
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj