Outsourcing w praktyce
- ISBN: 978-83-7561-389-6
- EAN: 9788375613896
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Poltext
- Format: 15.7x22.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 220
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,51złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
Redaktorzy tej publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji. Jest to powód, dla którego tematyka przedstawiona w niniejszej publikacji dotyczy najróżniejszych kwestii związanych z zarządzaniem outsourcingiem począwszy od zarządzania strategicznego, finansów, aspektów prawnych, a skończywszy na zagadnieniach psychologicznych. Osiągnięcie powyższego celu było możliwe dzięki włączeniu przynajmniej części dotychczasowej wiedzy i doświadczeń do wdrażania outsourcingu i zaprezentowania ich w formie przydatnej menedżerom oraz wszystkim pogłębiającym wiedzę o tym, jak wprowadzić outsourcing w organizacji. Z tego też powodu redaktorzy tej książki do współpracy w jej przygotowaniu zaprosili zarówno naukowców od lat zajmujących się praktycznymi aspektami wdrażania outsourcingu, jak i menedżerów, na co dzień wdrażających projekty outsourcingowe. Struktura opracowania została zaprojektowana tak, aby przeanalizować najważniejsze elementy poszczególnych etapów wdrażania projektu outsourcingowego.