Oswoić afazję. Terapia pacjenta.. cz.5
-
Autor: Alicja Rominiecka-Stec
- ISBN: 978-83-66422-75-9
- EAN: 9788366422759
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wir
- Format: 297x200x10 mm
- Liczba stron: 70
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
39,77złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,41 zł
x
Zeszyty ćwiczeń z serii Oswoić afazję. Terapia pacjenta z zaburzeniami funkcji poznawczych przeznaczone są dla osób cierpiących na afazję, zespoły otępienne oraz chorobę Alzheimera.
Zadania zawarte w zeszycie są:
zapisane dużą czcionką, tak aby pacjent, który ma problemy ze wzrokiem, mógł swobodnie z nich korzystać,
powtarzalne - pacjent może ćwiczyć daną funkcję wielokrotnie, ponieważ każda kategoria zawiera wiele zadań,
powszechne - dają wiedzę dotyczącą życia codziennego, dzięki czemu pacjent może przypomnieć sobie nazwy potrzebne w codziennym funkcjonowaniu,
różnorodne - pacjent wyszukuje informacje, analizuje, uzupełnia luki, tabele, kategoryzuje, liczy, rysuje, wycina itp.
Zamieszczone zadania mają na celu:
aktualizację słownictwa,
ćwiczenie pamięci operacyjnej,
wzmocnienie koncentracji i uwagi,
naukę kategoryzacji,
ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej,
usprawnienie półkul mózgowych (elementy kinezjologii),
ćwiczenie rozumienia,
ćwiczenie grafomotoryki (usprawnianie dłoni).
W zeszycie 5 znajdują się rozdziały:
Czynności
Gry i zabawy usprawniające umysł
Zadania zawarte w zeszycie są:
zapisane dużą czcionką, tak aby pacjent, który ma problemy ze wzrokiem, mógł swobodnie z nich korzystać,
powtarzalne - pacjent może ćwiczyć daną funkcję wielokrotnie, ponieważ każda kategoria zawiera wiele zadań,
powszechne - dają wiedzę dotyczącą życia codziennego, dzięki czemu pacjent może przypomnieć sobie nazwy potrzebne w codziennym funkcjonowaniu,
różnorodne - pacjent wyszukuje informacje, analizuje, uzupełnia luki, tabele, kategoryzuje, liczy, rysuje, wycina itp.
Zamieszczone zadania mają na celu:
aktualizację słownictwa,
ćwiczenie pamięci operacyjnej,
wzmocnienie koncentracji i uwagi,
naukę kategoryzacji,
ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej,
usprawnienie półkul mózgowych (elementy kinezjologii),
ćwiczenie rozumienia,
ćwiczenie grafomotoryki (usprawnianie dłoni).
W zeszycie 5 znajdują się rozdziały:
Czynności
Gry i zabawy usprawniające umysł