Organizacja i zarządzanie przedsięb.samochod. WSiP
Liceum, szkoła policealna
-
Autor: Kowalczyk Stanisław
- ISBN: 9788302112782
- EAN: 9788302112782
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: WSiP
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,55złCena detaliczna: 39,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,55 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.
W podręczniku zamieszczono m.in.:
wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.
Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.
W podręczniku zamieszczono m.in.:
wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.