Ogilvy o reklamie
-
Autor: David Ogilvy
- ISBN: 978-83-60652-22-0
- EAN: 9788360652220
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Studio Emka
- Format: 18x24,5 cm
- Liczba stron: 226
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,64złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,84 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ""najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej"" (magazyn ""Time""). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.