Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
-
Autor: Szelągowska Magdalena
- ISBN: 9788328336896
- EAN: 9788328336896
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Helion
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 184
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,79złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.