Od przemysłu kultury do kreatywnej gospodarki
-
Autor: Andrzej Gwóźdź (red.)
- ISBN: 9788361587354
- EAN: 9788361587354
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Międzynarodowe Centrum Kultury Kraków
- Format: 18.0x25.0cm
- Język: polski
- Seria: KULTURA SIĘ LICZY
- Liczba stron: 246
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
16,75złCena detaliczna: 25,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,75 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Związki kultury – zwłaszcza jej „uprzemysłowionych” obszarów, takich chociażby, jak sektor wydawniczy czy kinematografia – z ekonomią oraz przemysłem są tak ewidentne, iż badacz kultury nie jest już w stanie przejść obok nich obojętnie. Oczywiście, może się tym nie zajmować, ale wtedy już niejako na własny rachunek, bez uzurpowania sobie prawa do twierdzenia, że one nie istnieją.
prof. Andrzej Gwóźdź, Uniwersytet Śląski
Zasadnicza myśl na temat tej książki dotyczy usytuowania i funkcji kultury we współczesnej cywilizacji informacyjnej, w stosunku nie tylko do uprzedniej cywilizacji przemysłowej, ale także do cywilizacji wcześniejszych Znalazłem w tym zestawie różnorodnych artykułów wiele inspiracji, ciekawych wątków i motywów pobudzających do sformułowania własnych spostrzeżeń i sądów.
prof. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie