Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
-
Autor: Magdalena Szulc-Kurpaska
- ISBN: 9788323240341
- EAN: 9788323240341
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Format: 17.0x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 214
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
31,24złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,84 zł
x
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.