O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Między teorią a praktyką
- ISBN: 9788375454994
- EAN: 9788375454994
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Liczba stron: 218
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,30złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki