Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu
-
Autor: Kuraszko Iwona
- ISBN: 9788376413297
- EAN: 9788376413297
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,57złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,57 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo ? w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.