Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch
-
Autor: Jędrzejczyk Anna
- ISBN: 978-83-7561-795-5
- EAN: 9788375617955
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Poltext
- Format: 210x145x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,86złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Język angielski
Poziom B1 – B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.
Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.
Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3