KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch

Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch

  • ISBN: 978-83-7561-795-5
  • EAN: 9788375617955
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Poltext
  • Format: 210x145x15mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 26,86
     zł
    Cena detaliczna:  34,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,86
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Język angielski Poziom B1 – B2 Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu? Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech? Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu. Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego. Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych. Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim. W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj