KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Neuromarketing w Internecie

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

  • ISBN: 9788382204476
  • EAN: 9788382204476
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 240x170x18 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 226
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 44,48
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,48
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

-- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

-- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj