KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Neuromarketing

Neuromarketing

100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

  • Autor: Dooley Roger
  • ISBN: 9788301183608
  • EAN: 9788301183608
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: PWN
  • Format: 15.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 320
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 42,24
     zł
    Cena detaliczna:  64,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,24
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj