Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
-
Autor: Dooley Roger
- ISBN: 9788301183608
- EAN: 9788301183608
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 15.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,24złCena detaliczna: 64,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,24 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.