Nasz wpływowy i uległy umysł
-
Autor: Dr. Tali Sharot
- ISBN: 978-83-241-8179-7
- EAN: 9788324181797
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Amber
- Format: 235x152x1mm
- Język: polski
- Liczba stron: 254
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
32,94złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł
PRZEŁOMOWA KSIĄŻKA O WYWIERANIU WPŁYWU NA LUDZI.
WYBITNA NEUROBIOLOŻKA POSZŁA TU DALEJ NIŻ KLASYCY DALE CARNEGIE I ROBERT CIALDINI. ,,New York Times""
Najlepsza książka popularnonaukowa 2017 roku! ,,Forbes"", ,,Times"", ,,Huffington Post"", Bloomberg, Stanford Business School.
Jeśli chcesz kogoś przekonać, to nie powołuj się na fakty! Działaj na emocje!
Jedna z najbardziej innowacyjnych i wpływowych badaczek neuronauki, profesorka psychologii Tali Sharot zabiera nas w fascynującą i zdumiewającą podróż, odkrywając tajniki funkcjonowania naszych mózgów, gdzie kryje się potęga wywierania wpływu - tego dobrego i tego złego. Wyjaśnia m.in. jak niewiarygodnie silny jest wpływ emocji na nasze poglądy, dlaczego dowody nas nie przekonują, czy powinniśmy straszyć ludzi, żeby coś zrobili, oraz jak zyskujemy moc, odpuszczając... I wreszcie: co ludzie tak naprawdę chcą wiedzieć.
,,Moim celem jest pokazać w tej książce błędy, które systematycznie popełniamy, kiedy próbujemy zmieniać czyjeś przekonania, a także - jak to się dzieje, że nam się to udaje"".
,,W naukach o ludzkich zachowaniach niewiele dziedzin ma większy potencjał niż neuronauka. Tali Sharot pokazuje to w sposób przekonujący i wciągający"".
Robert B Cialdini
,,Błyskotliwy przewodnik, jak wpływać na innych, ale i jak powstrzymywać innych przed wpływaniem na nas"".
Harvard Business School
TALI SHAROT, wykorzystując wiedzę o mechanizmach działania mózgu, szuka sposobów dokonania zmian zachowań na takie, które poprawiają nasz dobrostan. Swoim odkryciom nadała formę pasjonujących, żywych, pisanych przyjaznym i przystępnym językiem opowieści w przełomowych książkach ,,Nasz stronniczy optymizm"" oraz ,,Nasz wpływowy i uległy umysł"". Obie spotkały się z aplauzem świata nauki, biznesu, mediów i stały się bestsellerami w 15 krajach.