
Narzędzia klasy CRM jako instrumenty kształtowania konkurencyjności i innowacyjności...
-
Autor: Rafał Szymański
- ISBN: 9788379729357
- EAN: 9788379729357
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Format: 171x248 mm
- Liczba stron: 194
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
43,07złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,07 zł
Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:
1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.
2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.
3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.
Ze wstępu