Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
- ISBN: 9788326410307
- EAN: 9788326410307
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 176
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
55,85złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.
Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.