Czego właściwie o sukcesie może nas nauczyć człowiek, który urodził się sto dwadzieścia lat temu? Jakim cudem człowiek starszy o dwadzieścia pięć lat od forda T może rzucić światło na sposoby dochodzenia do sukcesu we współczesnym świecie?
Miliony ludzi, dążąc do jego osiągnięcia opierały się na teoriach Hilla zawartych w jego książkach i niezliczonych artykułach pomieszczonych na łamach renomowanych czasopism głównie Chicago i Nowego Jorku. Niektóre z tych pism współredagował.
Nie ma wątpliwości, że nie brakowało mu czytelników i słuchaczy i że dostarczał im dużo materiałów do przemyślenia. Ale wydajność Hilla jest po prostu oznaką wpływu, jaki wywierał, a nie jego przyczyną. Nie przestawał pisać, bo ludzie ciągle chcieli się czegoś od niego uczyć. Podstawę jego bogatej wiedzy stanowiły długie, wnikliwe badania. Przeprowadzał wywiady z ludźmi, którzy zmienili świat, którzy – jak powszechnie przyznawano – osiągnęli to, czego pragnęli. Spotykał jednak dużo więcej ludzi, którym nie udało się zrobić tego, co zamierzali. I z życia jednych i drugich, ludzi sukcesu i nieudaczników, wydestylował filozofię sukcesu opartą na zrozumieniu natury ludzkiej.
Książka ta przedstawia w niezwykle skondensowanej formie siedemnaście czynników, na podstawie których opracowana została filozofia sukcesu Napoleona Hilla.
W tym wydaniu „Drabiny do sukcesu” zamieszczono obszerne fragmenty pierwotnego tekstu i przedstawiono je ze współczesnym komentarzem potwierdzającym ponadczasowość i uniwersalność idei i koncepcji Hilla.
Aby książka mogła osiągnąć dodatkowo walor aktualności wyposażono ją w tzw. studia przypadków przywołane ze współczesnego świata biznesu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?