Napędzane emocjami
Językowa kreacja marki
- ISBN: 9788379965922
- EAN: 9788379965922
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Język: polski
- Liczba stron: 239
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,97złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,97 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. „Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny”. O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. „Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena”. O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation