
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu...
-
Autor: Marek Jezinski
- ISBN: 9188383139560
- EAN: 9788323139560
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Format: 15,7x22,6 cm
- Liczba stron: 350
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,23złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.