Muzyczno-ruchowe zabawy grupowe + CD
-
Autor: Agnieszka Kornacka
- ISBN: 9788365915689
- EAN: 9788365915689
- Oprawa: oprawa: etui kartonowe
- Wydawca: Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola
- Format: 185x135x5 mm
- Liczba stron: 24
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,23złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,06 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Muzyczno-ruchowe zabawy grupowe to zbiór 16 propozycji zabaw integrujących grupę i rozwijających sprawność motoryczną. Wszystkie zabawy zostały opracowane w oparciu o wpadające w ucho, autorskie piosenki. Zabawy te, skupiające się na ruchu i rytmie, integrują dzieci, dają poczucie sprawstwa, uczą współdziałania, zaufania do innych, umiejętności naśladowania, wczuwania się w przeżycia innych oraz przestrzegania reguł. Wprawiają w dobry humor, a przy okazji doskonalą motorykę, orientację w schemacie ciała i przestrzeni, koncentrację uwagi, samokontrolę, pamięć i rozwijają poczucie rytmu.
W skład publikacji wchodzą:
- książeczka zawierająca opisy zabaw;
- 2 płyty CD z 16 piosenkami oraz podkładami muzycznymi do nich.
Opracowane propozycje dają nauczycielowi możliwość oglądu, jak dzieci radzą sobie w interakcjach społecznych. Pozwalają także na prowadzenie przez nauczyciela dyskretnej obserwacji rozwoju fizycznego w jaki sposób dziecko wykonuje ćwiczenie ruchowe na danym poziomie trudności. Umożliwiają także ocenę tego, czy dzieci robią postępy (zdecydowana większość zabaw powtarzana jest kilka razy, niektóre dodatkowo w coraz szybszym tempie, dzięki czemu nauczyciel łatwiej zauważy nawet niewielkie zmiany).
Publikacja ta przeznaczona jest przede wszystkim do pracy z grupą przedszkolaków, ale warto proponować ją również dzieciom w wieku wczesnoszkolnym oraz takim, których rozwój jest zaburzony bądź spowolniony.
W skład publikacji wchodzą:
- książeczka zawierająca opisy zabaw;
- 2 płyty CD z 16 piosenkami oraz podkładami muzycznymi do nich.
Opracowane propozycje dają nauczycielowi możliwość oglądu, jak dzieci radzą sobie w interakcjach społecznych. Pozwalają także na prowadzenie przez nauczyciela dyskretnej obserwacji rozwoju fizycznego w jaki sposób dziecko wykonuje ćwiczenie ruchowe na danym poziomie trudności. Umożliwiają także ocenę tego, czy dzieci robią postępy (zdecydowana większość zabaw powtarzana jest kilka razy, niektóre dodatkowo w coraz szybszym tempie, dzięki czemu nauczyciel łatwiej zauważy nawet niewielkie zmiany).
Publikacja ta przeznaczona jest przede wszystkim do pracy z grupą przedszkolaków, ale warto proponować ją również dzieciom w wieku wczesnoszkolnym oraz takim, których rozwój jest zaburzony bądź spowolniony.