
Multimedia w biznesie i zarządzaniu
- ISBN: 9788376411293
- EAN: 9788376411293
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 524
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
65,56złCena detaliczna: 85,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,56 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu. Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia ? zarówno teoretyczne, jak i praktyczne ? zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka. W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.