KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Mózgowe podłoże rozpoznawania ekspresji emocjonalnej

Mózgowe podłoże rozpoznawania ekspresji emocjonalnej

  • ISBN: 9788323333579
  • EAN: 9788323333579
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 266
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 32,30
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,30
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka ma charakter wnikliwego empirycznego studium zagadnienia mózgowego mechanizmu percepcji twarzy wyrażającej emocje. Twarz jako obiekt percepcji ma wyjątkowy status w otoczeniu człowieka. Jej wyjątkowość sprawia, że opis i wyjaśnienie procesu przetwarzania złożonych informacji, które zawiera twarz, są szczególnie ważnym wyzwaniem badawczym. Autor podjął to wyzwanie, ukazując czytelnikowi skomplikowaną drogę dochodzenia do wyników badawczych i ich interpretacji w kategoriach teoretycznych. Na rynku wydawniczym pojawia się wiele publikacji, w których tajniki ludzkiej psychiki wyjaśnia się funkcjami mózgu. Ten trudny do przecenienia nurt dociekań bywa spłycany przez autorów wyznających naiwny redukcjonizm. Książka Eligiusza Wronki zawiera racjonalny i realny status badań nad mózgowym podłożem zjawisk psychicznych. Czytelnik otrzyma swoiste antidotum na zbyt uproszczone, popularne w obiegu publicznym, a nawet w środowisku akademickim, poglądy na problemy neuronauki poznawczej. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jana Kaisera Autor pracy jest doktorem psychologii i pracuje jako adiunkt w Zakładzie Psychofizjologii Instytutu Psychologii UJ. Odbył staże naukowe w Instytucie Psychologii Uniwersytetu w Nijmegen. Jest członkiem Society for Psychophysiological Research (SPR). Jego podstawowe zainteresowania badawcze koncentrują się na zagadnieniach związanych z procesami percepcji twarzy oraz funkcjonowaniem mechanizmu uwagi i jej wpływu na przebieg procesów percepcyjnych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj