KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Modele biznesowe dla bystrzaków

Modele biznesowe dla bystrzaków

  • ISBN: 978-83-283-3379-6
  • EAN: 9788328333796
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Helion
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Seria: DLA BYSTRZAKÓW
  • Liczba stron: 400
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 29,87
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,87
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W prostocie tkwi siła Modele biznesowe dla bystrzaków: Stwórz solidny model biznesowy Wprowadź innowacje do modelu Opanuj techniki kształtowania modeli biznesowych Modele biznesowe? Łatwizna Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej. W książce: Recepta na sukces modelu biznesowego Narzędzia do projektowania modeli biznesowych Techniki budujące rentowne modele przychodów Waga i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej Sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek Dlaczego wszystkie modele biznesowe w końcu erodują Wiele przykładów z życia prawdziwych firm Jim Muehlhausen jest założycielem i prezesem Instytutu Modelu Biznesowego, a także mówcą i konsultantem firm małych i dużych. Jest autorem The 51 Fatal Business Errors and How to Avoid Them. Jego artykuły pojawiają się są w „Entrepreneur”, „Businessweek” i dziesiątkach innych publikacji.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj