Model biblioteki aktywnie promującej książkę...
-
Autor: Gęborska Marlena
- ISBN: 9788322636077
- EAN: 9788322636077
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Uniwersytet Śląski
- Format: 172x248 mm
- Liczba stron: 402
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
64,67złCena detaliczna: 79,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,67 zł
Zasadniczym celem rozprawy jest zaproponowanie modelu akcji bibliotecznych w kontekście promocji oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Termin model został w pracy zawężony do aktywności i promocji biblioteki, i nie odnosi się do pozostałych aspektów jej funkcjonowania. W programie badawczym wzięto pod uwagę osiem następujących typów źródeł: odpowiedzi uzyskane w trakcie ogólnopolskiej i zagranicznej ankiety, w tym podczas podróży badawczych, wypowiedzi bibliotekarzy i czytelników zebrane z użyciem scenariusza, materiały promocyjne zebrane w bibliotekach i podczas targów książki, strony internetowe bibliotek publicznych, dokumentację biblioteczno-statystyczną, publikacje z wydawnictw zwartych i czasopism fachowych, raporty o stanie czytelnictwa i bibliotek oraz statystyki.
ADRESACI: badacze, bibliotekarze, studenci, każdy zainteresowany działalnością kulturalną bibliotek w Polsce i na świecie oraz promocją literatury i czytelnictwa.