Moda i modele
Analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie
- ISBN: 978-83-8085-650-9
- EAN: 9788380856509
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 142
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,58złCena detaliczna: 40,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,58 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Otoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach gospodarczych. Tym samym istotnym staje się, by identyfikować zachodzące zmiany, badać ich naturę oraz przewidywać ich kierunek. Pomocna w tym zakresie staje się umiejętna analiza otoczenia bliższego oraz dalszego, badanie rynku, a następnie modelowanie biznesowe. Aspekty te są szczególnie istotne w kontekście złożonego i ryzykownego procesu wdrażania w przedsiębiorstwach innowacji, jak i w zastosowaniu koncepcji zarządzania designem.
Książka prezentuje podejście do modelowania biznesowego poprzez zagadnienia związane z modą, trendami, które mogą stanowić istotne wyzwania dla przedsiębiorstw, a w konsekwencji decydować o sukcesie lub porażce rynkowej.
Modzie i trendom nie należy się poddawać. W celu skutecznego zarządzania nimi pomocne mogą być modele biznesowe, które pozwalają na tworzenie rzeczywistości gospodarczej, a nie jedynie bycie jej biernym odbiorcą. Co więcej, czynna analiza trendów, prowadzenie badań dotyczących otoczenia przedsiębiorstwa oraz zastosowanie designu jako elementu strategicznego w przedsiębiorstwie istotnie wspomóc może podmioty w walce o silną pozycję konkurencyjną na rynku.