Żyjemy w świecie, w którym jest nadmiar informacji i nietrudno o rozproszenie uwagi. Powszechny brak koncentracji, problemy z pamięcią powodują, że czujemy się wiecznie przytłoczeni i przeciążeni. Jesteśmy zmęczeni i zestresowani. Kluczem do mniej stresującego życia jest uporządkowanie naszego umysłu. Aby poznać różnego rodzaju sposoby i techniki jak poprawić pamięć, nastrój, mozliwości koncentracji i zwiększyć zapas enerii zapraszamy do zapoznania sie z odpowiednia lektura na ten temat. Polecamy w szczególności poradniki autorów takich jak: Daniel G. Amen, John C. Maxwell, Joseph Murphy zwłaszcza bestsellerowa Potęga podświadomości.
It’s a breeze to read and you won’t feel so alone at the end of it’ Marie Claire
It’s never too late to grow the f*ck up.
And New York Times bestselling author Sarah Knight is here to help! With her no-bullsh*t bible for the modern adult, you’ll become more self-aware, self-sufficient and resourceful – and turn grown-up responsibilities into exciting opportunities for making your life easier and more fun.
You’ll learn:
– How to anticipate consequences and orchestrate outcomes
– Four keys to effective communication
– Strategies for slaying self-care
– The perks of being independent and dependable
And much more!
Packed with practical advice and pro-dult tips for everything from balancing your budget to impressing your in-laws, Grow the F*ck Up is the perfect guide for anyone – at any age – who wants to be an adult and get treated like one.
SARAH KNIGHT’s No F*cks Given Guides have sold over 3 million copies and her TEDx talk has been viewed 10 million times.
Świat jest bardzo interesujący, ale też wymaga dostosowania się do szalonego tempa i ogarnięcia mnóstwa najrozmaitszych spraw. Współczesny młody człowiek najczęściej uczy się, utrzymuje kontakty z rodziną i przyjaciółmi, uprawia sport, być może angażuje się w działalność społeczną, pierwszy raz się zakochuje i przeżywa miłosne rozterki. Równocześnie cały czas jest on-line, co wiąże się z konsekwencjami. W jednej chwili pojedynczy sygnał w formie komentarza, zdjęcia lub filmiku, odebrany za pomocą telefonu, może całkowicie odmienić jego nastrój i wywrócić priorytety do góry nogami. Młody człowiek musi sobie z tym radzić, a przy tym nie zaniedbać żadnej z tysięcy ważnych spraw, które akurat ma na głowie.
Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davida Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zaprezentowano tu bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym ograniczanie stresu i koncentracja stają się dużo łatwiejsze. Poszczególne techniki zostały przedstawione w prosty, a przy tym niebanalny i interesujący sposób. Liczne wskazówki i dodatkowe wyjaśnienia sprawiają, że korzystanie z tych technik w praktyce przychodzi niemal niezauważalnie, w bardzo naturalny i oczywisty sposób. W rezultacie zwiększa się kreatywność, odporność na stres, pewność siebie i... radość z każdego nadchodzącego dnia.
Dzięki tej książce nauczysz się:
stosować proste reguły analizowania swoich działań
planować i realizować projekty (zarówno szkolne, jak i pozaszkolne)
przygotowywać się do różnych ważnych chwil, wydarzeń i czynności
spokojnie i metodycznie podchodzić do zmian
nabierać przekonania o słuszności swoich poczynań
Panuj nad swoim umysłem - albo on zapanuje nad Tobą!
Prawo Przyciągania poznaj jedną z fundamentalnych reguł rządzących Wszechświatem Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego życie jednych przypomina pasmo niekończących się nieszczęść, podczas gdy drudzy cieszą się zdrowiem, szczęściem i dostatnim życiem? Czy kiedykolwiek miałeś poczucie, że to przez negatywne myślenie, niespokojny umysł nie możesz odnieść sukcesu, czy spełnić swojego marzenia? Okazuje się, że za wszystko odpowiedzialne Prawo Przyciągania. Na pewno o nim słyszałeś! To jedna z jedna z najbardziej fundamentalnych reguł rządzących Wszechświatem. Na czym polega i jak działa Prawo Przyciągania w praktyce? Najprostsza definicja mówi po prostu: podobne przyciąga podobne. Twoja psychika i stan umysłu jest jak magnes. Myśli, czyny, słowa, emocje wszystko to nie tylko składa się na twoje wnętrze, ale bardziej niż jesteś skłonny przypuszczać wpływa na rzeczywistość wokół ciebie!Odkrywcy Prawa Przyciągania dzielą się z tobą Sekretem Esther i Jerry Hicks to amerykańskie małżeństwo, które jako pierwsze przekazało całemu światu podstawy Sekretu. To eksperci od channelingu. To oni w jasny i prosty sposób opowiedzieli o najbardziej pożądanym i potężnym prawie Prawie Przyciągania. Dzięki ich naukom miliony osób na cały świecie zrozumiało, jak proste prawa rządzą osiąganiem pragnień i spełnianiem marzeń. Teraz ten Sekret przekazują także i tobie! Przekonasz się, jak działa Prawo Przyciągania w praktyce, dowiesz się, jak je stosować. Z pomocą Hicksów będziesz mógł z łatwością, pełną świadomością i bez przeszkód kształtować rzeczywistość tak, aby spełniała twoje oczekiwania. Daj sobie szansę na rozwój duchowy i osobisty. Uwierz w swój sukces!Pomyśl i przyciągnij wszystko, o czym marzysz Lektura książki o Prawie Przyciągania może stać się przepustką do nowej jakości i pełni szczęścia w twoim życiu. Tylko od ciebie zależy, jak wykorzystasz tę szansę i czy dasz szansę swojemu osobistemu rozwojowi. Dzięki zawartym w książce wskazówkom nie tylko zapanujesz nad chaosem otaczającego świata, twój rozwój duchowy będzie podążał we właściwym kierunku, ale znacząco dzięki podświadomości wpłyniesz na świadome kreowanie swojego świata! Autorzy dają ci coś więcej niż tylko nadzieję, że możesz tego dokonać! Książka o Prawie Przyciągania to również zbiór praktycznych i błyskotliwych rad spisanych w formie przekazu channelingu wyprzedzających twoje pytania i mówiących, jak dzięki temu potężnemu prawu zmienić swoje życie! Będziesz mógł zapanować na swoimi negatywnymi emocjami i wyrobić w sobie pozytywną aurę. Bestsellerowa publikacja Esther i Jerryego Hicksów to praktyczna lekcja świadomego korzystania z potencjału energetycznego podświadomości i kreacyjnej mocy myśli.Potencjał twojej świadomości kluczem do kreowania rzeczywistości
Wielka Piątka. Ciąg dalszy. Ciekawe czasy to kontynuacja bestsellerowej Wielkiej Piątki, która sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Sequel jest kolejną skłaniającą do refleksji i napędzającą do działania opowieścią. To inspirująca i pełna cennych wskazówek lektura, nie tylko dla miłośników twórczości Johna Strelecky'ego. Poznajemy dalsze losy Joego, który po stracie Thomasa - swojego przyjaciela i zarazem mentora - nie potrafi czerpać radości z życia. By odnaleźć siebie, Joe wyrusza w podróż do Kanady. Spotyka tam niezwykłego człowieka, który na nowo uczy go, czym jest przywództwo, jak budować swój świat i gdzie szukać nadziei. Inspiracją do napisania drugiej części była rozmowa pisarza z jednym z czytelników. Jak widać - i jak mówi sam autor: Czasem wspaniałe rzeczy dzieją się w sposób, którego nie można było zaplanować. Tak też powstała ta książka.
Uporządkuj swoje informacje, znajduj je w kilka sekund i uwolnij swoją kreatywność!Po raz pierwszy w historii możemy sięgać do wiedzy w każdej chwili, z każdego miejsca na świecie. Nigdy nie było lepszego czasu na naukę i doskonalenie się. Jednak zamiast wchodzić na szczyty swoich możliwości, często czujemy, że toniemy pod nieustannym napływem informacji. Do tego nasza pamięć bywa ograniczona i niedoskonała. Czy jest więc sposób na skuteczne przechowywanie informacji?Tiago Forte, ekspert w dziedzinie osobistej produktywności pokazuje, jak w prosty sposób można stworzyć swój system zarządzania wiedzą, zwany inaczej drugim mózgiem. To nic innego jak pewnego rodzaju wysyłanie wiadomości do samego siebie, po którą sięgasz dopiero w tym momencie, gdy jest ci potrzebna.Dzięki cyfrowym narzędziom z naszego codziennego otoczenia i proponowanym technikom poprawisz swoją pamięć, zwiększysz produktywność i wykorzystasz twórczy potencjał w swoim życiu!Książka Zbuduj swój DRUGI MÓZG autorstwa Tiago Forte to prawdziwy fenomen, po który sięgają czytelnicy na całym świecie! Przetłumaczona na 17 języków i dostępna w 21 krajach na całym świecie!Zbuduj swój drugi mózg to coś więcej niż kolejna metoda na produktywność - to instrukcja przetrwania, która pomaga radzić sobie ze złożonością współczesnego życia.Chris Guillebeau, autor Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiTiago wziął pod lupę najlepsze praktyki przechwytywania informacji z zewnątrz, które pozostawiają nasze głowy otwarte na efektywne myślenie i kreatywność. Jest to dobrze napisany, przekonujący i użyteczny podręcznik, który pozwala zachować jasność umysłu.David Allen, autor Getting Things Done
Całkiem nowe wydanie!
Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres!
Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki Getting Things Done - nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.
Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie!
Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu - efekty nie dadzą na siebie czekać!
Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!
Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań Getting Things Done® na rynku polskim, firma ProOutcome Sp. z o.o., prowadząca warsztaty i działania wspierające wdrożenie metody na bazie licencji i know-how David Allen Company.
Więcej informacji o warsztatach i innych formach wsparcia wdrożenia GTD® na stronie partnera:
www.gettingthingsdone.com.pl
O autorze książki
David Allen — światowej rangi autorytet i czołowy specjalista w dziedzinie efektywności. Prowadzi wykłady i warsztaty dla osób indywidualnych, organizacji i wielkich firm. Jest prezesem firmy David Allen Company. Od ponad 35 lat jest doradcą ds. zarządzania i szkoli kadry zarządzające. Pisały o nim takie czasopisma, jak: Fast Company, Fortune, Los Angeles Times, The New York Times, The Wall Street Journal i wiele innych. Książka Getting Things Done została wydana w ponad 30 krajach.
Książka ta jest wciągającą opowieścią o człowieku poszukującym w dorosłym życiu tajemniczego Prezentu, o którym słyszał jako dziecko od mądrego starszego pana. Prezentu, w którym tkwi klucz do szczęścia w życiu osobistym i do sukcesów w pracy zawodowej. Po długim okresie poszukiwań młodzieniec się poddaje i wreszcie, pozbywając się towarzyszącego mu nieustannie napięcia, odkrywa czym jest Prezent oraz jakie niezwykłe korzyści z niego wynikają. Prezent pomoże Ci być szczęśliwym i odnieść sukces w każdym obszarze życia. Podobnie jak bohater opowieści przekonasz się, że jest to największy dar, jaki możesz sam sobie ofiarować.
Być może znasz osoby, którym się zawsze wiedzie. Są szczęśliwe, żyją dostatnio, realizują się w pracy, która jest ich pasją, a do tego są otoczone przyjaźnią i życzliwością. Wydaje się, że na loterii życia wygrywają los za losem. Jeśli nie zaliczasz się do tych szczęśliwców i często zaznajesz niepowodzeń, mam dla Ciebie świetne wieści: możesz to zmienić! Masz w sobie moc, aby odzyskać własne istnienie. Masz siłę, aby pokonywać przeszkody, wzbogacić swoją egzystencję, osiągnąć harmonię, dobre zdrowie i dobrobyt. Na pewno nie jest za późno, aby poprawić swoją przyszłość i uczynić ją satysfakcjonującą i wspaniałą!
W tej inspirującej książce znajdziesz niezawodne zasady Dale'a Carnegie'ego, dzięki którym - podobnie jak miliony innych ludzi - odzyskasz swoje życie, nauczysz się kierować własnym nastawieniem wobec różnych sytuacji i dowiesz się, w jaki sposób kształtować swoje nawyki. Przekonasz się, że zrównoważenie najważniejszych dziedzin życia jest możliwe, nauczysz się minimalizować stres i zmartwienia, a także przyswoisz sobie zasady zdrowego stylu życia. Poznasz niezawodne techniki skutecznej komunikacji z innymi ludźmi i staniesz się osobą prawdziwie charyzmatyczną! Treści zawarte w tej książce nie są wymysłem teoretyka: to efekt wieloletnich doświadczeń osób, które je zastosowały i zyskały satysfakcjonujące, owocne i ekscytujące życie.
W tej książce znajdziesz:
wskazówki, jak sformułować misję i wizję swojego życia
inspirację do zrównoważenia swojego życia
techniki rozwijania umiejętności interpersonalnych
niezawodne sposoby rozwiązywania trudności życiowych
wskazówki, jak rozwijać swoje umiejętności
Żyj zgodnie ze swoimi najwyższymi wartościami!
Łukasz (Nieprzeciętne Życie) zastanawia się, czy istnieje jakaś uniwersalna recepta na szczęśliwe życie? Czy koniecznie trzeba założyć rodzinę, poszukać dobrej pracy, uprawiać sport, dbać o przyjaciół... itd.? W jakich proporcjach to realizować?
O autorze książki
Dale Carnegie (1888 - 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Po ukończeniu college'u imał się różnych zajęć. Stał się sławny po opublikowaniu swojej pierwszej książki w 1936 roku. Książkę tę przeczytało ponad milion ludzi. Carnegie przekazuje sprawdzone rozwiązania, dzięki którym coraz liczniejsi czytelnicy wzbogacają swoje życie, stają się produktywniejsi, szczęśliwsi i odnoszą więcej sukcesów. Autor ten jest uważany w wielu krajach świata za jednego z twórców książek rozwiązujących najistotniejsze ludzkie problemy.
Miejsce, w którym odłożyliśmy kluczyki, daty urodzin krewnych i znajomych, terminy rozmaitych spotkań. Co łączy ze sobą te rzeczy? Otóż każdemu z nas przynajmniej raz zdarzyło się o nich zapomnieć. Trudno o bardziej irytującą sytuację, prawda? Na szczęście jest sposób na to, żeby podobne zdarzenia z naszego życia wyeliminować, a na pewno zminimalizować ryzyko ich wystąpienia. W książce, którą trzymają Państwo w rękach, znajduje się szereg ćwiczeń przydatnych w treningu pamięci i koncentracji. Warto je przetestować, niezależnie od tego, czy chodzi o naukę do egzaminu, sprawne zarządzanie firmą, czy stresujący zawód, w którym istotne jest kontrolowanie wielu zadań jednocześnie, czy może po prostu o ćwiczenie i rozwijanie swojego umysłu. Wszystkim bez wyjątku trening superpamięci przygotowany przez Paulinę Mechło, renomowaną psycholog i neurokognitywistkę, się przyda i pozwoli poprawić umiejętność zapamiętywania oraz kondycję umysłu.
Zapraszamy do skorzystania i prosimy o niezapominanie o regularnym treningu!!!
O autorze książki:
Paulina Mechło — wybitna, skuteczna, uzdolniona i genialna psycholożka, neurokognitywistka i autorka wielu znakomitych książek. Laureatka Nagrody Teofrasta. Współtworzy innowacyjny portal psychologiczno-kulturoznawczy poświęcony zdrowiu psychicznemu.
Oscylujemy w życiu między dwoma emocjonalnymi sprzecznościami. Na jednym biegunie znajduje się poczucie spełnienia, na drugim – żal. I to na nim zwykle się skupiamy. Kto nie zna bowiem dokuczliwego i doskwierającego – niekiedy latami – poczucia żalu z powodu niezrobienia czegoś, niewykorzystania jakiejś szansy, zawahania się przed podjęciem decyzji, która mogłaby zmienić nasze życie… Kultowy coach prezesów największych światowych firm pokazuje, jak poradzić sobie z tym niszczącym poczuciem żalu, które nie pozwala nam z satysfakcją spojrzeć na nasze życie i cieszyć się swoimi osiągnięciami. Marshall Goldsmith uczy nas odpuszczać, przestać żałować niewykorzystanych okazji i zacząć skupiać się na budowaniu poczucia spełnienia – bez względu na wiek i etap życia. Czerpiąc m.in. z filozofii buddyjskiej, wskazuje, że aby dobrze przejść przez życie – i nie odczuwać żalu – trzeba nauczyć się dobrze przeżywać każdy dzień i czerpać satysfakcję z samego działania, a nie tylko z jego rezultatu. Formułuje praktyczne rady i zaleca ćwiczenia, które pokazują nam, jak zmienić podejście i unikać choroby objawiającej się słowami: „Będę szczęśliwy, kiedy… ”.3 Marshall Goldsmith to prawdziwy mistrz nakierowywania ludzi na zmiany. Książka Żyj dobrze, niczego nie żałuj jest podsumowaniem jego pracy, w której dzieli się swoimi metodami i doświadczeniem. Goldsmith doskonale rozumie, że sukces to poczucie życiowego spełnienia i – przy pełnym uznaniu, że każdy rozumie je inaczej – podarowuje nam kilkadziesiąt sprawdzonych wskazówek, które mogą nas do niego doprowadzić. Książka zawiera zestaw ćwiczeń i pytań aktualnych na różnych etapach życia, może więc stać się naszym „coachem w kieszeni”. Może służyć jako kompas, który skutecznie pomoże nam odnaleźć północ wtedy, gdy zgubimy się w rozproszeniu codziennych aktywności. A wszystko po to, by poczucie spełnienia towarzyszyło nam zarówno na co dzień, jak i na końcu naszej podróży. Bo to ono jest źródłem energii do działania, tworzenia i osiągania sukcesu. - dr Joanna Heidtman, trener i coach, Business Doctors Marshall Goldsmith to to człowiek spełniony, szczęśliwy i służący pomocą. Lista jego klientów niemal w zupełności pokrywa się z listą 100 największych amerykańskich korporacji, w których szkolił menedżerów i doradzał zarządom. Jego ostatnia książka – Żyj dobrze, niczego nie żałuj jest poradnikiem skierowanym do osób, które chcą osiągnąć sukces i szczęście, nie rezygnując przy tym ze swojego zdrowia, dobrego samopoczucia i relacji z innymi. Autor wskazuje, że kluczem do tego jest uświadomienie sobie, co w życiu jest naprawdę ważne i jakie wartości napędzają nasze działania. Jestem przekonany, że ta lektura zmusi Cię do refleksji i poprawy jakości swojego życia. - Mirek Jasiński, trener i doradca, prezes zarządu Regan Consulting MARSHALL GOLDSMITH to jeden z najwybitniejszych na świecie specjalistów w dziedzinie coachingu menedżerskiego i autor wielu bestsellerów, w tym Sukces… i co dalej?, Mojo oraz Wyzwalacze. Uzyskał doktorat w Szkole Zarządzania im. Andersona przy UCLA. W swojej praktyce coachingowej doradzał ponad dwustu dyrektorom generalnym największych firm oraz ich najbliższym współpracownikom.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta Typologie klientów i zasady ich obsługi Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach Wskazówki dla menedżerów sali Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych tym, jak skutecznie wykorzystać sieć znajomych… będąc po prostu sobą. – Tiffany Dufu, prezeska, The White House Project Cóż mogę powiedzieć – po prostu niezwykle podoba mi się ta książka. Spostrzeżenia, koncepcje i złote myśli Lederman musi poznać każdy, kto wspina się po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu. — George C. Fraser, autor "CLICK: Ten Truths of Building Extraordinary Relationships" Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy – i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie? Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób: - zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić - nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie - przemienić znajomych w przyjaciół - modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi - pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu. Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani – i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych. Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie "11 zasad jak być lubianym", wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić. O autorce: Michelle Tillis Lederman jest założycielką i dyrektorką naczelną firmy Executive Essentials, która opracowuje zindywidualizowane programy do nauki komunikacji i przywództwa. Lederman wykłada w Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim i należy do zarządu American Management Association. Zgodnie ze swoim przekonaniem, że źródłem autentycznych wyników są autentyczne więzi, Lederman specjalizuje się w uczeniu ludzi, jak się komunikować, żeby nawiązywać kontakty. Prowadziła międzynarodowe szkolenia dla pracowników firm z listy Fortune 500, organizacji non profit i wyższych uczelni. Jest absolwentką Lehigh University i Columbia Business School, mieszka w South Orange w stanie New Jersey.
Czy narzucasz sobie - a być może również innym - wyjątkowo wysokie standardy? Czy twój wewnętrzny głos wciąż ci powtarza, że jesteś kimś niewystarczająco dobrym, niezależnie od tego, jak wiele osiągasz? Czy nie podejmujesz nowych wyzwań z obawy przed porażką? Perfekcjoniści stawiają sobie nierealistycznie wysokie wymagania, dążą do doskonałych rezultatów i są bezlitośnie samokrytyczni. Wiążą swoje poczucie wartości z wynikami i osiągnięciami, dlatego z obawy przed porażką, zawstydzeniem czy uznaniem za niekompetentnych unikają angażowania się w nowe rzeczy, odmienne od tego, co znają. Łatwiej przychodzi im zauważanie swoich błędów i niedociągnięć, trudniej zalet i dokonań. Miewają też trudności z dotrzymywaniem terminów, bo chcąc wykonać zadanie jak najlepiej, odkładają je na później bądź w nieskończoność poprawiają i nigdy nie są w pełni zadowoleni. Taka postawa przyczynia się do życia w ciągłym stresie i napięciu, obniżenia nastroju, przepracowania, straty możliwości. Niszczy poczucie własnej wartości i więzi z ludźmi. Jak zatem odnaleźć równowagę? Dzięki tej praktycznej książce odkryjesz źródła swojego perfekcjonizmu i uświadomisz sobie, jak perfekcjonizm przejawia się w twoim życiu oraz jak negatywnie wpływa na twoje zdrowie i relacje. Zrozumiesz, że on nie pozwala ci podejmować ryzyka i ruszyć naprzód. Autorka opisuje zweryfikowane naukowo, skuteczne techniki poznawczo-behawioralne, dzięki którym zmienisz perfekcjonistyczne, często kłopotliwe zachowania i uwolnisz się od ograniczających cię przekonań. Przestaniesz określać swoją wartość na podstawie produktywności i osiągnięć, a w zamian nauczysz się okazywać sobie współczucie, radzić sobie z ostrym samokrytycyzmem, prokrastynacją, poczuciem winy i wstydem, a także przezwyciężać potrzebę kontroli i koncentracji na osiąganiu wyznaczonych celów. Zaakceptujesz swoje niedoskonałości i zaczniesz postrzegać popełniane błędy jako okazje do rozwoju. Rozpoczniesz nowe życie - życie bez lęku przed porażką, zażenowaniem, krytyką czy odrzuceniem.
Zaopiekuj się sobą jak najczulszy rodzic Czy jesteś dla siebie wystarczająco dobry? Wewnętrzne dziecko, wewnętrzny rodzic, wewnętrzny dorosły - człowiek jest w pewnym stopniu każdą z tych osób. Dziecko to ta część osobowości, która sprawia, że bywamy spontaniczni, cieszymy się drobiazgami; odpowiada także za siłę witalną, energię i śmiech. Rodzic ocenia, kontroluje, stawia granice - ale też wspiera i motywuje. Dorosły natomiast jest bezstronnym analitykiem, kierującym się logiką, na której się opiera, gdy dokonuje wyborów. Od wzajemnych relacji tej trójki zależy nasz psychiczny dobrostan. Jeżeli któreś z nich zacznie dominować nad pozostałymi, wywrze to najprawdopodobniej negatywny wpływ na nasze funkcjonowanie. Zbyt często karcone dziecko będzie sfrustrowane i nieszczęśliwe, pozbawione wiary w siebie i radości życia. Dlatego warto nauczyć się bycia dla siebie dobrym rodzicem. W czym pomoże Ci ta książka! Oprócz wiedzy, porad i wskazówek znajdziesz w niej zestaw ćwiczeń i technik, których zastosowanie pozwoli Ci stać się równocześnie radosnym dzieckiem, opiekuńczym rodzicem i szczęśliwym dorosłym. Spróbujesz?
Ta książeczka to prawdziwy skarb. Idąc pod prąd duchowi współczesnych czasów, zaleca pracę nad sobą. Taka umiejętność jest fundamentalnym warunkiem rozwoju człowieka, warto zatem obudzić w sobie motywację do tej najwznioślejszej z ludzkich prac.
Czy zawsze realizujesz swoje plany i kończysz rozpoczęte zadania? Czy też częściej po złożeniu obietnicy lub podjęciu postanowienia udaje Ci się rozpocząć pracę i... porzucasz ją nieukończoną? Niekiedy niepokonaną przeszkodą okazują się zaledwie pierwsze oznaki znużenia czy zasadniczo niewielkie trudności. Często po prostu coś ciekawszego lub przyjemniejszego odwraca Twoją uwagę. Tymczasem umiejętność zamiany zamiaru w rzeczywistość jest niezwykle ważna zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. To dość trudna sztuka, gdyż pokonanie własnego lenistwa i prokrastynacji wymaga sporego wysiłku i wytrwałości.
Dzięki tej książce łatwiej opanujesz trudną sztukę kończenia rozpoczętych zadań. Dowiesz się, skąd się bierze niechlubna skłonność do niepodejmowania działań i w jaki sposób wzmocnić motywację. Ustanowisz własne reguły, których przestrzeganie zbliży Cię do wyznaczonych celów. Dowiesz się, jakie nastawienie sprzyja realizacji zadań i jak zapanować nad nastrojami, które mogą obniżać Twoją efektywność. Sporo miejsca poświęcono strategiom walki z prokrastynacją. Nauczysz się łączyć obowiązek z przyjemnością, dzięki czemu wytrwanie w pracy stanie się o wiele łatwiejsze. Przekonasz się również, jak ważne jest zapewnienie odpowiedniego skupienia uwagi, i dowiesz się, w jaki sposób zastosować regułę 40 - 70 w skutecznym pokonywaniu własnej bezczynności.
W tej książce:
przyczyny blokowania własnej aktywności
sztuka automotywacji
wypracowanie nastawienia na realizację
pokonywanie prokrastynacji
omijanie pułapek samodyscypliny
codzienne napędzanie sukcesu
Przestań się zastanawiać. Po prostu zacznij działać!
O autorze książki
Peter Hollins jest badaczem i psychologiem zgłębiającym meandry natury człowieka. Po latach praktykowania i pracy z setkami ludzi pochodzących z różnych środowisk postanowił poświęcić się pisaniu, dzięki czemu może pomóc milionom czytelników w poprawie jakości ich życia. Napisał kilka znakomicie przyjętych książek. Mieszka w Seattle w stanie Waszyngton.
MIĘDZYNARODOWY BESTSELLER!KAŻDY, KTO NAUCZY SIĘ MYŚLEĆ INACZEJ, MOŻE WYMYŚLIĆ SWOJE ŻYCIE NA NOWO.DROGA DO SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA RZADKO JEST PROSTA. ALE WYZWANIA, PRZED KTÓRYMI STOISZ, SĄ OKAZJĄ DO ZMIANY SPOSOBU MYŚLENIA I ROZWOJU.Brianna Wiest odkrywa przed czytelnikami szkodliwe wzorce myślowe i wskazuje, jak je zmienić.Zaznacza, że nie warto czekać, aż inny wszechświat zderzy się z naszym i zmieni to, czego sami nie potrafimy zmienić.Nawyki kształtują twoje samopoczucie, a ono jest filtrem, przez który doświadczasz swojego życia.
Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza" wraca z nową książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić - tu i teraz - by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy.Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem - nawet nieświadomie - wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec.Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc:DLA OFIAR - jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniamiDLA ŚWIADKÓW - co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działaćDLA SPRAWCÓW - jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienićDLA LIDERÓW - w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy - pomimo starań - już do tego dojdzieToksyczne miejsce pracy to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.Kim Scott jest autorką książki Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza oraz współzałożycielką firmy Radical Candor. Wspólnie z Trier Bryant założyła również firmę Just Work, której celem jest pomoc organizacjom i klientom indywidualnym w budowie bardziej sprawiedliwych miejsc pracy. Kim przez wiele lat pracowała jako coach przedstawicieli kadry wyższego szczebla w takich firmach jak Dropbox, Qualtrics, Twitter oraz innych przedsiębiorstwach wysokich technologii. Była członkiem kadry Apple University oraz stała na czele zespołów AdSense, You Tube and Double-Click w Google. Kim zarządzała także kliniką pediatryczną w Kosowie i była odpowiedzialna za uruchomienie zakładu szlifowania diamentów w Moskwie. Obecnie wraz z rodziną mieszka w Dolinie Krzemowej.
Edyta Szulist - z wykształcenia pedagog, przedsiębiorca, prowadzi działalność związaną z usługami finansowymi oraz szkoleniami, jest certyfikowanym trenerem mentalnym, interesuje się psychologią, rozwojem osobistym oraz poznaniem Boga i jego praw rządzących wszechświatem. Jak twierdzi i opisuje, wiara uratowała jej życie. Książkę napisała pod natchnieniem duchowym. Jej pasją jest łączenie nauki z Biblią oraz inspirowanie innych do życia spełnionego.* * *Biblia mówi: "Proście, a będzie Wam dane", "Za wszystko dziękujcie", "Wierzcie, że otrzymaliście już to wszystko, o co modlicie się i prosicie, a spełni się wam". To są podstawowe prawa do życia w obfitości. W książce "Potęga słów" czytelnik dostał wskazówki, w jaki sposób prosić, dziękować i afirmować. Słowo pisane ma jeszcze większą moc manifestacji niż mówione oraz pomaga zmieniać negatywne zapisy w podświadomości na pozytywne. Zeszyt ma pomóc czytelnikowi w codziennej manifestacji swoich marzeń.
Nie musisz godzić się na toksycznych współpracowników!Jeśli kiedykolwiek:- unikałeś w pracy jakiegoś uciążliwego współpracownika,- wpisywałaś w wyszukiwarkę hasło: "fatalny szef - jak z nim pracować",- ktoś doprowadził cię w pracy do łez/wściekłości/rozpaczy,- każde z powyższych zdań jest prawdziwe,TA KSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE!W swojej książce psycholog społeczna Tessa West identyfikuje siedem typów palantów, których najprawdopodobniej spotkasz w swoim miejscu pracy. Korzystając z wyników jej wieloletnich badań, możemy zrozumieć, z czego wynika zachowanie trudnych współpracowników i co zrobić, żeby nie zniszczyli ci kariery.Dzięki tej książce dowiesz się między innymi, kim jest buldożer i jak powstrzymać go przed osiągnięciem zbyt dużych wpływów. Zdobędziesz także narzędzia do odzyskania kontroli nad swoją pracą i poradzenia sobie z mikromenedżerem. Nauczysz się, jak chronić swój zespół przed gapowiczami oraz jak zwrócić uwagę na złodzieja zasług, nie wychodząc na donosiciela.Praca z palantami to zestaw praktycznych i przydatnych narzędzi. Kup go.Scott Galloway, autor książek Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemiiZabawna i ostra. Z ciekawymi historiami i mądrymi, opartymi na wiedzy, poradami. Praca z palantami to koło ratunkowe dla wszystkich, którzy mają do czynienia z trudnymi ludźmi. Czyli naprawdę dla prawie wszystkich!Paul Bloom, autor książki Złoty środek. O przyjemnościach cierpienia i poszukiwaniu sensuTa książka to klucz do mądrzejszej, efektywniejszej i szczęśliwszej pracy. Niezależnie od tego, z kim się pracuje.Nir Eyal, autor książki Nierozpraszalni. Jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiuNie znasz dnia ani godziny, kiedy jakiś palant stanie na drodze do twojego sukcesu. Dzięki tej książce będziesz w stanie się bronić. To jak ubezpieczanie kariery.Vanessa Van Edwards, autorka książki Złam szyfr ludzkich zachowań. Zyskaj społeczne supermoceTessa West łączy łatwe porady z wciągającymi, zabawnymi, a czasem szokującymi anegdotami, które przykują Twoja uwagę.Jonah Berger, autor książek Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają oraz Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanieTessa West zrobiła coś niesamowitego. Połączyła swoje doświadczenia jako psychologa z dekadami badań naukowych i stworzyła zabawny, śmieszny i funkcjonalny przewodnik po tym, jak dzięki nauce sprawić, by twoja praca była fajniejsza.David McRaney, autor książki Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?Tessa West łączy łatwe porady z wciągającymi, zabawnymi, a czasem szokującymi anegdotami, które przykują Twoja uwagę.Jonah Berger, autor książek Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają oraz Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanieTessa West zrobiła coś niesamowitego. Połączyła swoje doświadczenia jako psychologa z dekadami badań naukowych i stworzyła zabawny, śmieszny i funkcjonalny przewodnik po tym, jak dzięki nauce sprawić, by twoja praca była fajniejsza.David McRaney, autor książki Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?