KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Moc immersji

Moc immersji

Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

  • Autor: Zak Paul J.
  • ISBN: 9788301242985
  • EAN: 9788301242985
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 14.8x21.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 220
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 54,37
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce. Dzięki tej książce dowiesz się: dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć, jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć, co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi, jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym, oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście. To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj