
Moc immersji
Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność
-
Autor: Zak Paul J.
- ISBN: 9788301242985
- EAN: 9788301242985
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 14.8x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 220
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,37złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce. Dzięki tej książce dowiesz się: dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć, jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć, co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi, jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym, oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście. To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.