Mniejszości narodowe, etniczne i religijne...
- ISBN: 9788323337539
- EAN: 9788323337539
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 138
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,30złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnych państwach członkowskich UE. Publikacja wpisuje się w niemal nieobecny w Polsce nurt opracowań metodologicznych dotyczących badań szczegółowych czy też zawężonych do konkretnych obszarów tematycznych. W tym sensie mogłaby stanowić interesujące uzupełnienie znakomitego tomu The Handbook of Comparative Communication Research (red. F. Esser, T. Hanitzsch, Routledge, New York–London 2012). Książka Agnieszki Szymańskiej i Agnieszki Hess jest ważnym opracowaniem dla każdego, kto w swoich planach naukowych zakłada realizację międzynarodowych badań porównawczych w zakresie nauki o mediach.
Z recenzji dr hab. Doroty Piontek, prof. UAM