Miejski transport zbiorowy
Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności
- ISBN: 9788377982495
- EAN: 9788377982495
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: BEL Studio
- Format: 16.7x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 212
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,72złCena detaliczna: 52,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,72 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.