KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Metody zarządzania marketingowego

Metody zarządzania marketingowego

  • ISBN: 9788379305414
  • EAN: 9788379305414
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Difin
  • Format: 16.0x22.9
  • Język: polski
  • Liczba stron: 287
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 46,95
     zł
    Cena detaliczna:  58,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,95
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj