KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

  • ISBN: 9788301137717
  • EAN: 9788301137717
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 352
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 61,98
     zł
    Cena detaliczna:  79,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,98
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj