Metodologie badań medioznawczych
- ISBN: 9788375455649
- EAN: 9788375455649
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 15.8x23.4cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Liczba stron: 242
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,30złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia.
Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce.
Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski