KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

9 kroków do skutecznego wdrożenia

  • ISBN: 978-83-8358-622-9
  • EAN: 9788383586229
  • Oprawa: twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska
  • Format: B5
  • Język: polski
  • Seria: HR
  • Liczba stron: 196
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 72h
  • Brak ocen
  • 49,65
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,65
x
x

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne. W publikacji omówiono m. in.: istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu, przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych, doboru par mentor/tutor-podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji, przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym. Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj