Medialno-społeczny obraz Covid-19
-
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
- ISBN: 9788365741783
- EAN: 9788365741783
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: SBP
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 188
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,71złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji.
Z upływem czasu okazało się, że „nowa normalność” stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości.
Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością?
Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze otoczenie mediów?
Jak reagowali obywatele
Na te pytania, przynajmniej w części, odpowiadają autorzy niniejszego tomu. Sześciu rozdziałom towarzyszą dwa wyjątkowe wywiady. Rozmowa z prof. dr hab. Iwoną Hofman pobudza do refleksji w odniesieniu do solidarności środowiskowej czy kondycji nauki i mediów. Z kolei Piotr Czarnowski, założyciel pierwszej w Polsce agencji public relations, wskazuje różne odcienie transformacji branży. Nasi Autorzy, jak i Rozmówcy nie unikają odpowiedzi na trudniejsze pytania, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami.