Media społecznościowe w trzecim sektorze
-
Autor: Ilona Dąbrowska
- ISBN: 978-83-227-9239-1
- EAN: 9788322792391
- Oprawa: miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 240x170mm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,22złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,02 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas