
Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskim
nowość
-
Autor: Sobiech Mateusz
- ISBN: 9788322798881
- EAN: 9788322798881
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Język: polski
- Liczba stron: 334
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,15złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09 zł
x
Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny – najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.