 
    Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskim
- 
                        Autor: Sobiech Mateusz
- ISBN: 9788322798881
- EAN: 9788322798881
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: UMCS
- Format: 240x176 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 334
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
- 
                    
                    Brak ocen
- 
                    28,94złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94 zł
x
        Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.
 
