Media publiczne w Polsce
- 
                        Autor: Tenerowicz Krzysztof
 - ISBN: 9788380857230
 - EAN: 9788380857230
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Difin
 - Format: 16.0x23.0cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 292
 - Rok wydania: 2018
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    53,48złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,48 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku.