Media publiczne w Polsce
-
Autor: Tenerowicz Krzysztof
- ISBN: 9788380857230
- EAN: 9788380857230
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 292
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
53,58złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,58 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku.