Media dwudziestolecia wyd. 2022
- ISBN: 978-83-7982-447-2
- EAN: 9788379824472
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Narodowe centrum kultury
- Format: 172x241 mm
- Język: polski
- Seria: 20 lat XX wieku
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,45złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.