Media a czytelnicy
Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
- ISBN: 9788375259902
- EAN: 9788375259902
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 432
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,30złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Media i ich społeczna recepcja, czytanie jako czynność będąca przejawem praktyk społecznościowych, promocja sztuki słowa w dobie ekspansji kultury audiowizualnej - oto najważniejsze punkty odniesienia dla uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży, które zostały podjęte w niniejszej książce.
Ze wstępu